اعزام ۸۰۰ مددجوی گلستانی به سفرهای زیارتی در سال جاری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، اسکندر اسکندری امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این نهاد در سال جاری تاکنون ۸۰۰ مددجوی گلستانی را برای زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) به مشهد مقدس و زیارت حرم حضرت معصومه (س) به قم اعزام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما،,

وی خاطرنشان کرد: در ایام دهه کرامت از سالروز ولادت کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) تا ولادت ثامن‌الائمه (علیه‌السلام) ۸۰ نفر از مددجویان دانشجو به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

,

اسکندری با اشاره به اعزام ۴۸۸۰ مددجوی گلستانی به سفرهای زیارتی عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم در سال گذشته یادآور شد: کمیته امداد استان گلستان سال گذشته بیش از ۴۰۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد را به سفر زیارتی مشهد، ۵۰۰ نفر به عتبات عالیات و پیاده‌روی اربعین و ۳۵۰ نفر را هم به زیارت حرم حضرت معصومه (س) اعزام کرد.

,

وی با توجه به برنامه‌ریزی این نهاد برای اعزام ۲۵۰۰ مددجو به سفر شوق زیارت در سال جاری افزود: سال گذشته برای توانمندی فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد بیش از ۳۰۰۰ مددجوی گلستانی به سفرهای شوق زیارت اعزام شدند.

,

اسکندری با تشریح جزئیات برنامه شوق زیارت اظهار کرد: در قالب این طرح، مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را نداشته‌اند، شناسایی و با مشارکت مردم نیکوکار به این شهرهای مقدس اعزام می‌شوند تا در کنار برخورداری از فضای معنوی و زیارت اهل‌بیت (ع) از آموزش‌های سبک زندگی، احکام، حجاب و عفاف و مهارت‌های زندگی برخوردار شوند.

,

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان عنوان کرد: بازدید از منازل مددجویان، توزیع سبد کالا و بسته‌های فرهنگی تحت عنوان هدیه کرامت رضوی»، برگزاری مسابقه نقاشی، برگزاری حلقه‌های معرفت (انس با قرآن) و نشست‌های فرهنگی و مراسم جشن میلاد تا میلاد از مهم‌ترین برنامه‌های دهه کرامت این نهاد است.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: امسال تاکنون ۸۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و قم اعزام شدند.