جزوه "تشکیلات دخترانه" برای اولین بار منتشر شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جزو‌ه "تشکیلات دخترانه"، با توجه به جایگاه خاص زن در تشکیلات و نگاه تمدنی ویژه‌ای که انقلاب‌اسلامی نسبت به بانوان دارد و نیز بعلاوه اقتضائات خاص ایشان، برای انجام کار تشکیلاتی، جمع‌آوری و نگارش و تدوین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ثبت تجربیات از دختران بسیج دانشجویی کشور، گام بزرگ و نخستی است که "تشکیلات دخترانه" در این زمینه برداشته تا بعد از آن با ثبت تجربه از بانوان سایر تشکل‌های دانشجویی این حرکت رو به جلو و بزرگ در مسیر تکامل و تعالی خود، رونده و پیشتاز باشد.

,

نتیجه‌ مصاحبه با بیش از 40دانشگاه مطرح و شاخص در کشور و نیز دریافت قریب به 200تجربه‌ی تشکیلاتی از آنها در زمینه‌ای "جذب - نقش‌آفرینی - مدیریت" ویژه‌ی دختران، انتشار جزوه‌ی "تشکلات دخترانه" است.

,

مجموعه‌ی "کالک" در نظر دارد تا در گام‌های بعدی خود به ارائه‌ی راهکار به جهت مرتفع کردن، دغدغه‌مندی و رشد سطح فعالیت بانوان فعال در تشکلات دانشجویی بپردازد تا این فضایی که کمی بوی گم شدگی هویت دختران را می‌دهد بهبود پیدا کند.

,

جزوه‌ی ارزشمند "تشکیلات دخترانه" را می‌توانید با مراجعه به سایت "کالک" در آدرس www.kalk.ir دریافت کنید و یا برای دریافت مستقیم بااین محتوای تشکیلاتی به آدرس https://kalk.ir/doc/package/1055/ مراجعه فرمایید.

, www.kalk.ir, https://kalk.ir/doc/package/1055/, https://kalk.ir/doc/package/1055/,

انتهای پیام/

]
سامانه‌ مدیریت تشکلهای دانشجویی "کالک"، به منظور ثبت تجربیات ارزشمند دانشجوهای فعال در تشکل و اشتراک‌گذاری آن‌ها با یکدیگر برای اولین بار در حوزهی بانوان جزوه‌ "تشکیلات دخترانه" را منتشر کرد.