زائران پیاده سرخس بر بال فرشتگان طی طریق الی الله می‌کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم سرخس، صبح فردا (پنجشنبه) با بدرقه مردم ولایتمدار شهرستان سرخس و دوستداران اهل بیت علیهم السلام، کاروان پیاده مشتاقان آقا علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام شهرستان سرخس برای بیست و ششمین سال متوالی راهی حرم امام مهربانی‌ها می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم سرخس,

مسئول کاروان پیاده مشتاقان علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام سرخس در گفتگو با نسیم سرخس، با اشاره به اینکه این کاروان برای بیست و ششمین سال متوالی عازم حرم امام رضا علیه السلام می شود، اظهار کرد: حرکت کاروان پیاده مشتاقان علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام سرخس از سال ۷۲ با ۱۰ نفر شروع شده و امروز جمعیت این کاروان به ۳۰۰ نفر رسیده است.

, نسیم سرخس,

ابوذر جمهر سیستانی نژاد هدف از راه اندازی این کاروان پیاده را عشق و ارادت به اهل‌بیت و آقا علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام عنوان کرد و افزود: امسال در قالب این کاروان پیاده بیش از ۱۰۰ نفر زائر به پابوسی امام رضا علیه السلام می روند.

,

وی خاطرنشان کرد: کاروان پیاده مشتاقان کاملاً مردمی بوده و از اقشار مختلف اعم از کشاورز، بازاری، دامدار، کارمند و بازنشستگان در این کاروان حضور دارند.

,

مسئول کاروان پیاده مشتاقان علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام سرخس به ارادت مردم شیعه و سنی شهرستان مرزی سرخس به امام رضا علیه‌السلام اشاره کرد و بیان داشت: امسال هم همچون سال های گذشته شاهد حضور برادران اهل سنتمان در این کاروان هستیم و تعدادی از این عزیزان با کاروان پیاده مشتاقان علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام و به عشق زیارت این امام رئوف در کاروان حضور دارند.

,

سیستانی نژاد در پایان تصریح کرد: کاروان پیاده مشتاقان علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام سرخس به مدت چهار روز با پای پیاده مسیر سرخس به مشهد مقدس را طی می‌کند و در شب ولادت آقا علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام مهمان آن حضرت است.

,

انتهای پیام/

]
صبح فردا (پنجشنبه) با بدرقه مردم ولایتمدار شهرستان سرخس، «کاروان پیاده مشتاقان آقا علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام سرخس» برای بیست و ششمین سال متوالی راهی حرم امام مهربانی ها می شود.