افتتاح دفتر تسهیل‌گری ستاد بازآفرینی شهری خلیل آباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان دهیاری ها و شهرداری ها با حضور در شهرستان خلیل آباد از پروژه های شهر کندر بازدید و در ادامه اولین دفتر تسهیل گری ستاد باز آفرینی شهری را در محله سرمزده از توابع شهرستان خلیل آباد افتتاح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

دفتر تسهیل گری محله باعث نزدیکی مدیریت شهری و مردم می شود

, دفتر تسهیل گری محله باعث نزدیکی مدیریت شهری و مردم می شود,

هادی گوهریان در مراسم افتتاح دفتر تسهیل گری محله سرمزده، اظهار داشت: از زمانی که وارد این شیوه مدنی در بافت های فرسوده شده ایم رغبت زیادی ایجاد کرده که این شیوه را در کل شهر دایر کنیم.

,

شهردار خلیل آباد با بیان اینکه دفتر تسهیل گری محله باعث نزدیکی مدیریت شهری و مردم و توزیع عادلانه و به جای خدمات و امکانات شده است، خاطرنشان کرد: نیاز مردم توسط خودشان سنجیده و به مدیریت شهری اعلام و با توجه به اعتبارات در اسرع وقت برطرف می شود.

,

 

,

خسارت 550 میلیون تومانی سیلاب به زیربناهای شهری کندر

, خسارت 550 میلیون تومانی سیلاب به زیربناهای شهری کندر,

علی شمسایی، شهردار شهر کندر در حاشیه بازدید معاون وزیر از پروژه های شهر کندر، تصریح کرد: 70 درصد معابر شهر کندر خاکی است و همین نیز در مواقع سیلاب آن را تشدید می کند و خسارت های زیادی را به بار می آورد

,

وی همچنین اذعان کرد: سیلاب اخیر بیش از 550 میلیون تومان خسارت به زیربناهای شهری بر اساس برآورد شهرداری وارد کرده است.

,

انتهای پیام/

]
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان دهیاری ها و شهرداری ها با حضور در شهرستان خلیل آباد از پروژه های شهر کندر بازدید و اولین دفتر تسهیل گری ستاد باز آفرینی شهری را در محله سرمزده از توابع شهرستان خلیل آباد افتتاح کرد.