نقدی بر اظهار نظر عجیب معاون سازمان تعزیرات حکومتی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس  آقای بارانی معاون پیشگیری از جرم سازمان تعزیرات حکومتی کشور ،در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات استان کهگیلویه و بویراحمد طی سخنانی مطلبی را بیان کرد که اگر واقعا مبنایی و یک رویه جاری و تعزیری در این سازمان است جای تامل جدی دارد امید است چنین نباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


عین صحبت وی که در رسانه ها آمده به این شکل است: " مداخلات قهری جایی مجاز است که افراد به کرات به شعور مردم توهین کنند، بارها به مردم اجحاف کنند، فعالیت‌های زیرزمینی را مرتب گسترش داده و... ".

,
,


نکته قابل تامل این است که سازمان تعزیرات که خودش جنبه پیشگیرانه در موضوع جرائم متناسب با تعزیرات حکومتی دارد و باید با مداخله پیشگیرانه اجازه ندهد در موضوعات مرتبط به مردم اجحاف شود و در واقع اجحاف را در نطفه ساقط کند ،اینگونه به موضوع نگاه کند که فقط جایی مداخله را مجاز بداند که جرم یا عمل خلاف و یا اجحاف و ...بارها اتفاق افتاده باشد و به کرار در حق مردم ظلم شود و حتی توهین شود و در عین حال فکر نکنم اساسا سازمان تعزیرات شان توصیه ای داشته باشد و شان اصلی این سازمان ورود بدون تشریفات است.

,
,


اگر چنین باشد بالاخره مردم چه فرض می شوند ؟ که باید بارها به آنها اجحاف و توهین شود تا تازه تعزیرات حکومتی وارد شود و با این رویکرد به نظر می رسد ،زمانی دادگاه ورود خواهد کرد که فقط برای کالبد شکافی دستور دهد .

,
,

محمد علوی

,

 

,

انتهای پیام/

]
نکته قابل تامل این است که سازمان تعزیرات که خودش جنبه پیشگیرانه در موضوع جرائم متناسب با تعزیرات حکومتی دارد و باید با مداخله پیشگیرانه اجازه ندهد در موضوعات مرتبط به مردم اجحاف شود و در واقع اجحاف را در نطفه ساقط کند.