پیش‌بینی حضور ۱۰ میلیون نفر گردشگر طی سال ۲۰۲۰ در کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، امید قادری صبح امروز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای همایش گردشگری روستایی و توسعه پایدار ۲۰۲۰ نقشه راه و اسناد پشتیبانی رویداد به میزان ۵۰۰ صفحه با رویکرد اجتماع محوری طراحی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: همچنین به این منظور یک همایش رسانه و گردشگری با حضور استاندار و معاون گردشگری کشور برگزار شده است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه به برآورد هزینه‌های تبلیغات و اطلاع رسانی و تشکیل ستاد مجازی اشاره کرد و بیان داشت: برای طراحی لوگو، طراحی سایت چند زبانه، موشن گرافی، کلیپ، بروشور، همایش، بیلبورد، بنر، کمپین فضای مجازی، پیامک، سوغات و هد ایا، تبلیغات صدا و سیما، و پذیرایی و اسکان به مبلغ ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

,

این مسئول عنوان کرد: با پیش بینی ۱۰ میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی برای طول سال ۲۰۲۰ در کرمانشاه، هزینه تبلیغ برای جذب هر گردشگر ۹۵۰ تومان تخمین شده است.

,

قادری ادامه داد: با در نظر گرفتن سر انه ۲۰۰ هزار تومان برای هزینه هر گردشگر در استان، آورده به ازا ۱۰ میلیون گردشگر رقمی حدود ۲ هزار میلیارد تومان خواهد بود.

,

وی به ارائه پیشنهاداتی در این خصوص پرداخت و گفت: در این راستا برگزاری اولین همایش بزرگ آموزش و رویداد (۵۰۵ روستا) با حضور راهبران رویداد توانمند سازی دهیاران روستاها ی هدف و مدیران ارشد سازمان میراث فرهنگی کشور لازم و ضروری است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بیان داشت: بعد از تأمین منابع مالی مورد نیاز تولید محتوا و تبلیغات فراگیر به طور گسترده آغاز خواهد شد.

,

قادری خاطر نشان کرد: رویداد رسانه‌ای پویانمایی برای معرفی رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ ظرفیت بسیار خوبی بود.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از پیش بینی حضور ۱۰ میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی طی سال ۲۰۲۰ در این استان خبر داد.