ضرورت انتخاب نمایندگانی قانون مدار در یازدهمین انتخابات مجلس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ در آستانه ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای نگهبان با حضور اعضای شورای اداری و اعضای دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کوهبنان نماز وحدت در حرم مطهر امام زاده سلیمانشاه و در جوار قبور شهیدان هشت سال دفاع مقدس شهرستان برگزار گردید .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

سالم بودن انتخابات در کشور مدیون وجود ناظرین متعهد در کشور است

, سالم بودن انتخابات در کشور مدیون وجود ناظرین متعهد در کشور است,

در این مراسم حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان گفت: یکی از کارهای ارزشمند حضرت امام(ره) تاسیس شورای نگهبان بود نهاد مقدسی که سال ۵۸ به حکم بنیانگذار کبیر انقلاب شکل گرفت نهادی که صد در صد مطمئن هست ‌.

,

وی خاطر نشان کرد: تمام کارهای حضرت امام(ره) بر اساس حکمت بود لذا تمام تلاش ایشان در راستای گسترش احکام اسلام انجام شد .

,

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت: مولای متقیان بر تعیین و انتخاب عیون تاکید داشت تا بر کارها و تصمیم گیری ها نظارت کنند که امروز این کار را شورای نگهبان انجام‌می دهد.

,

وی افزود: حضرت امام(ره) برای حفاظت از اسلام و انقلاب شورای نگهبان را تاسیس کرد لذا سالم ترین انتخابات در کشور ما برگزار می شود چون ناظرینی متعبد و متعهد در حال فعالیت هستند .

,

حجت الاسلام جعفری تصریح نمود: کار شورای نگهبان بسیار مهم است لذا دشمن هم فراوان دارد اما تا امروز این نهاد مقدس با قدرت و صلابت مانده و در آینده هم خواهم ماند . 

,

در انتخابات مجلس باید نمایندگانی قانون مدار انتخاب کنیم

, در انتخابات مجلس باید نمایندگانی قانون مدار انتخاب کنیم,

در ادامه رضا رضایی رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان گفت: در اسفندماه سال ۵۸ نهاد شورای نگهبان تاسیس شد در حالی که در ۲۶ تیرماه سال ۵۹ رسما فعالیت خود را آغاز کرد در ادامه در‌مرکز استان ها و شهرستان ها دفاتر شورای نگهبان تاسیس شد که امروز در بخش ها هم رابط داریم .

,

وی خاطر نشان کرد: نگهداری و پاسداشت از احکام اسلام و صیانت از قانون اساسی از جمله وظایف شورای نگهبان است در حالی که کشور بدون ناظر نمی تواند باشد بلکه نظارت باعث بقای کشور شده است .

,

رضایی تاکید کرد: شورای نگهبان در تلاش است که کشور بر مبنای اصول اسلام و قانون اساسی اداره شود که فقها و حقوق دانان شورا در این راستا نقش مهمی دارند گرچه مردم در سرنوشت خود نقش آفرین هستند .

,

وی بیان داشت: در سال جاری یازدهمین انتخابات مجلس را در پیش داریم باید نمایندگانی قانون مدار که طبقه فقیر را بشناسند انتخاب کنیم تا گره های سخت باز شود .

,

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان تصریح نمود: در حال حاضر کشور ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام است لذا چشم بسیاری از مظلومان و مستضعفان جهان به ایران اسلامی دوخته شده است .

,

ناظرین شورای نگهبان بعنوان امینی مطمئن از آرای مردم صیانت می کنندن

, ناظرین شورای نگهبان بعنوان امینی مطمئن از آرای مردم صیانت می کنند,

رضا توکلی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کوهبنان گفت: کارهای حضرت امام (ره) بر اساس حکمت و مصلحت کشور انجام می شد که از جمله یادگاران بنیانگذار کبیر انقلاب تاسیس نهاد مقدس شورای نگهبان در سال ۵۸ بود .

,

وی تاکید کرد: علم و بصیرت حضرت امام(ره) نسبت به سرنوشت کشور و انتخابات به حدی ستودنی است که با تاسیس این نهادقانونی از ورود افراد ناخالص به عرصه انتخابات جلوگیری می شود .

,

توکلی ادامه داد: نظارت بر روند برگزاری سالم پنج دوره انتخابات خبرگان رهبری و دوازده دوره انتخابات ریاست جمهوری و ده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گوشه ای از خدمات نهادمقدس شورای نگهبان است .

,

وی بیان داشت: شورای نگهبان طی سالیان گذشته با برگزاری انتخابات سالم و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته اعتماد مردم نسبت به صیانت از آرا را به خود جلب کند و این مهم باعث شده تا مردم بدون

,

کوچکترین دغدغه فکری در روز انتخابات آرای خود را به صندوق ها بیاندازند.

,

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان تصریح نمود: ناظرین شورای نگهبان بعنوان امینی مطمئن از آرای مردم صیانت و مواظبت می کنند که این مهم باعث نگرانی و کینه دشمنان و بدخواهان نظام شده تا با تمام وجود به این نهاد مقدس هجمه بیاورند.

,

وی افزود: برگزاری همایش بصیرتی با حضور مسئول جدید دفتر نظارت استان کرمان با شرکت کلیه اعضای شبکه نظارت شهرستان، عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدا ، برگزاری نماز وحدت ، دیدار با ائمه جمعه شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای برنامه های مذهبی و……از جمله برنامه های سالروز تاسیس شورای نگهبان در شهرستان کوهبنان هستند .

,

توکلی ادامه داد: در اسفند ماه سال جاری شاهد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم که تلاش برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و در کمال آرامش در پرتو منویات مقام معظم رهبری را در دستور کار داریم .

,

وی تاکید نمود: در این دوره از انتخابات مجلس برخی افراد احساس تلکیف را مطرح می کنند که شرط کاندیدا شدن فقط احساس تکلیف نیست بلکه توانایی، عملکرد ، وقت گذاری و…..هم باید در یک فرد نمایان باشد . 

انتهای پیام/

,
,
]
رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان گفت: سالم بودن انتخابات در کشور مدیون وجود ناظرین متعهد در کشور است.