۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بازسازی به مردم سیل‌زده لرستان پرداخت شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، رضا خواجه‌ای شامگاه شنبه در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده استان اظهار داشت: ۳۱ هزار واحد مسکونی سیل‌زده به بانک‌های عامل معرفی‌شده است و تاکنون بیش از۲۱ هزار واحد مسکونی عقد قرارداد شده و بالغ‌بر۴۰۰  میلیارد تومان به مردم سیل‌زده استان لرستان تسهیلات پرداخت‌شده است‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی سیل‌زده کمک بلاعوض دریافت کرده‌اند افزود: ۷۳ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مردم سیل‌زده استان لرستان پرداخت‌شده است.

,

 

,

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن استان لرستان تصریح کرد: کار عملیات تعمیر ۱۳ هزار و 400 واحد مسکونی شروع‌شده و همچنین عملیات تعمیر هفت هزار واحد مسکونی به پایان رسیده است.

,

 

,

وی گفت: کار آواربرداری پنج هزار و 612 واحد به پایان رسیده و عملیات پی‌کنی بیش از چهار هزار و 100 واحد انجام شده است؛ همچنین کار آرماتوربندی بیش از هزار و 800 واحد به انجام رسیده و عملیات اجرایی هزار و 300 فونداسیون در سطح استان به اتمام رسیده است.

,

 

,

خواجه‌ای خاطرنشان کرد: کار اجرایی اسکلت برای 550 واحد به اتمام رسیده است و همچنین عملیات دیوارچینی بیش از ۲۴۰ واحد انجام‌شده است؛ امیدواریم با تداوم همدلی و همکاری با بانک‌های عامل و شتاب بخشیدن به روند ساخت‌وساز، واحدهای احداثی را هرچه سریع‌تر به مردم سیل‌زده استان لرستان تحویل دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن لرستان با بیان اینکه بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی عقد قرارداد با بانک‌های عامل شده است گفت: بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مردم سیل‌زده استان لرستان پرداخت‌شده است‌.