ارائه خدمات توانبخشی رایگان به بیماران خاص تحت پوشش بهزیستی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیلوفر اختیاری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  به حمایت بهزیستی از برخی از بیماران خاص چون بیماران هموفیلی، تالاسمی، ام اس و اوتیسم اشاره کرد و اظهار داشت: هدف اصلی حوزه توانبخشی ارزیابی این بیماران برای انجام اقداماتی چون فیزیوتراپی، کار درمانی و…است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی در خصوص خدمات توانبخشی به این بیماران به ویژه بیماران ام اس و اتیسم افزود: ما بیشتر به دنبال این هستیم که این بیماران را در حالتی که هستند نگه داشته و به زندگی برگردانیم.

,

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: ما به این بیماران خدمات توانبخشی ارائه می کنیم که بتوانند عضلاتشان را نگه دارند و زندگی مطلوبی داشته باشند.

,

این مسئول از ارائه خدمات رایگان به این بیماران توسط بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: پس از مراجعه این بیماران و تشکیل پرونده، تمام خدمات توانبخشی مورد نیاز آنها که امکان آن در بهزیستی وجود داشته باشد، را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهیم.

,

اختیاری تصریح کرد: این بیماران خدمات توانبخشی چون فیزیوتراپی و کار درمانی را به صورت رایگان از بهزیستی دریافت می کنند.

,

وی در خصوص هزینه های درمانی این بیماران و کمک بهزیستی در این زمینه گفت: این بیماران همه دفترچه درمانی دارند و داروهای آنها نیز با رایزنی هایی که انجام شده با بهای کمتری در اختیار قرار می گیرد.

,

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه دیگر حمایت بهزیستی از بیماران مذکور را مربوط به حوزه توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای آنها دانست و گفت: این موضوع بسته به تلاش خود بیمار نیز دارد و توانمندی های او برای اشتغال سنجیده خواهد شد و با توجه به توانمندی های فرد برای او اشتغال ایجاد می شود. برای مثال اگر فرد بیمار یک خانم خاندار باشد اشتغال خانگی متناسب با توانش برای او ایجاد خواهیم کرد.

,

وی در پاین شماره تلفن ۳۸۳۷۷۷۹۶ مربوط به این معاونت را برای ارتباط بیماران و خانواده های آنها با حوزه توانبخشی اعلام کرد تا اطلاعات مورد نیاز در این حوزه را کسب کنند.

,

انتهای پیام/

]
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: بیماران خاص تحت پوشش بهزیستی در این استان خدمات توانبخشی رایگان دریافت می‌کنند.