خانواده مقتول در ملایر به یمن ورود کاروان رضوی قاتل را بخشیدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مرتضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری عصر همدان، با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید در سالروز ولادت با سعادت امام رضا ع در ملایر بود اظهار داشت: در ملایر خانواده ای که پدر و مادرشان به خاطر مسئله ای ۱۵ سال پیش کشته شده بودند با ورود کاروان زیر سایه خورشید و خادمین امام رضا (ع) مقتول را بخشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: همه اعضای خانواده رضایت خود را برای عفو و بخشش اعلام کرده بودند اما فقط دختر این خانواده رضایت نمی داد.

,

دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید ادامه داد: دختر این خانواده مصر بودند که باید قاتل قصاص شود اما ماجرا به گونه ای دیگر رقم خورد.

,

مرتضایی با بیان اینکه قبلا خیلی از افراد برای کسب رضایت به خانواده مقتول رجوع کرده اما نتیجه ای نگرفته بودند عنوان کرد: این بار وقتی با کاروان به منزل خانواده مقتول رفتیم به خاطر امام رضا ع رضایت دادند و بخشیدند.

,

, ,

وی بیان کرد: در منزل این خانواده مبلغ کاروان و خادمین صحبت‌هایی کردند و نهایتا رضایت کل اعضای خانواده را گرفتند .

,

دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید در پاسخ به این پرسش که آیا قبلا به خانواده مقتول حضورتان را اطلاع داده بودید، گفت: فقط پسر این خانواده از حضور ما اطلاع داشت و دختر این خانواده هیچ اطلاعی نداشت.

,

مرتضایی تصریح کرد: در جریان کسب رضایت مستنداتی مبنی بر اینکه رضایت این خانواده کسب شده در دست نداشتیم که عوامل زندان گفتند برای گرفتن امضاهای لازم برای رضایت، اقدام می کنیم و این مهم نیز انجام شد.

,

وی خاطر نشان کرد: ۴۸ زندانی که جرائم غیر عمد داشتند و در زندان مرکزی همدان بودند نیز به یمن ورود پرچم امام رضا ع و خادمین بخشیده شده اند.

,

انتهای پیام/

]
دبیر اجرایی زیر سایه خورشید با اعلام این خبر که یک خانواده مقتول در ملایر به یمن ورود کاروان رضوی قاتل را بخشیدند گفت: به خاطر امام رضا ع خانواده این مقتول، رضایت دادند.