اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان برای تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس استان مرکزی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه در سال جاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل منابع استانی برای تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس استان مرکزی متعهد شده‌ایم گفت: قسط اول این مبلغ تا یک ماه آینده پرداخت می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

آقازاده با اشاره به اینکه سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس اختصاص داده بودیم افزود: تاکنون مبلغ ۴ میلیارد تومان برای تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس استان مرکزی اختصاص داده‌شده است.

,

استاندار مرکزی در خصوص اعتبار ملی برای تکمیل این پروژه تصریح کرد: همچنین ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار ملی نیز برای تکمیل این پروژه نیز در نظر گرفته‌شده است.

,

آقازاده با اشاره به اینکه شهرداری اراک نیز موظف است مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان تا دو ماه آینده در راستای تکمیل تعهدات خود انجام دهد افزود: همچنین ۵ تعهدات دیگر شهرداری از قبیل اجرای سنگ‌فرش، جدول‌کشی به طول ۷۵۰ متر، ساخت ۵ چاه جذبی در محوطه، تأمین ۳۰ صندلی نشیمن پارک و فضای سبز نیز باید انجام شود.

,

وی تهیه کتابچه نقش صنعت، معدن و تجارت در دفاع مقدس را تا پایان شهریورماه لازم و ضروری خواند و گفت: امیدواریم تا ۲۰ شهریورماه پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس استان تکمیل شود و پیشرفت ۵۵ درصدی این ساختمان غیرقابل‌قبول است و نیاز به تلاش‌های بیشتری دارد.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان:

, مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان:,

پیشرفت ۵۵ درصدی ساختمان گالری پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس

, پیشرفت ۵۵ درصدی ساختمان گالری پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس, پیشرفت ۵۵ درصدی ساختمان گالری پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس,

مصطفی مشایخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در این جلسه با اشاره به روند تکمیل پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس گفت: ساختمان گالری پروژه با پیشرفت ۵۵ درصدی، سر درب ورودی ۱۰۰ درصدی، دیوار لاله‌ها ۹۲ درصدی، محوطه ۶۵ درصدی پیشرفت فیزیکی و مدیریت نیز پیشرفت  ۱۰۰ درصدی داشته است.

,

مشایخی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با همکاری کلیه دستگاه‌های مربوط تکمیل این پروژه به‌سرعت انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
استاندار مرکزی از اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع استانی برای تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس استان مرکزی در سال جاری خبر داد.