درمانگاه بوعلی کنگان در دو شیفت به شهروندان خدمت رسانی می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس، علی ربانی زاده در گفتگو با خبرنگار ما افزود: این درمانگاه در سال ۹۷ به بیش از ۳۰۰ هزار نفر ارائه خدمات کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس،, سپاس،,

وی بیان کرد: از سال ۹۷ درمانگاه بوعلی با افزایش ساعات کاری و در دو شیفت کامل و بصورت پیوسته از صبح تا شب به شهروندان ارائه خدمت نمود.

,

این مقام مسئول عنوان داشت: در سال ۹۷ ، دستگاه رادیولوژی فک و دندان (OPG) از آنالوگ به دیجیتال ارتقا داده شد و تلاش خواهد شد که دستگاه رادیولوژی ثابت نیز به دیجیتال ارتقاء داده شود.

,

ربانی زاده به موضوع جذب و بکارگیری متخصص در درمانگاه بوعلی کنگان اشاره و گفت: در راستای بکارگیری پزشکان متخصص در این مرکز درمانی ، بزودی پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی، قلب و عروق برای ویزیت بیماران در درمانگاه آغاز به کار خواهند کرد.

,

وی بیان داشت: در حال حاضر پزشکان متخصص داخلی و اطفال بصورت پاره وقت در این مرکز ارائه خدمات می نمایند.

,

ربانی زاده به موضوع کلاسهای آموزشی اشاره و عنوان کرد: در این مرکز درمانی کلاس آموزشی ویژه مادران باردار و زایمان به روش آسان یعنی زایمان فیزیولوژی ارائه می شود.

,

مدیر درمانگاه بوعلی کنگان در پایان به موضوع تجهیز اشاره و گفت: یک دستگاه آسانسور و یک دستگاه دیزل ژنراتور مولد برق اخیرا خریداری که بزودی نصب و راه اندازی خواهد شد.

,

ربانی زاده در پایان از همراهی و حمایت امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس و مدیران استانی و محلی تقدیر کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر درمانگاه بوعلی کنگان گفت: از سال 97 درمانگاه بوعلی با افزایش ساعات کاری و در دو شیفت کامل و بصورت پیوسته از صبح تا شب به شهروندان ارائه خدمت نمود.