برپایی نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام در سبزوار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود حیطه در گفت و گو با  بصیر سبزوار با اعلام خبر برپایی نمایشگاه بین المللی خیام در سبزوار اظهارداشت: این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه عکس است که تا کنون در سبزوار برگزار شده و آثار ویژه ای در آن به نمایش در خواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با اشاره به اینکه بیش از 130 اثر ثبت شده در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته خواهد شد تصریح کرد: ارسال بیش از 6 هزار عکس از عکاسان به دبیرخانه نمایشگاه باعث شده است تا انتخاب آثار برای نمایش، پروسه بسیار زمان بر و دقیق را بطلبد که این امر خود بر کیفیت آثار به نمایش درآمده افزوده است.

,

 

,

حیطه در ادامه با بیان اینکه 130 عکس ثبت شده توسط عکاسان آماده نمایش در نمایشگاه شده است افزود: این آثار به نمایشگا های بین المللی دیگر نیز راه پیدا کرده و برخی از این آثار مدال های طلا از کشور های دیگر نیز کسب کرده اند.

,

 

,

دبیر انجمن عکاسان سبزوار همچنین از دیگر ویژگی های این نمایشگاه را بخش خلاقیت عنوان کرد و ادامه داد: در این بخش برخی از تصاویر که توسط نرم افزار تولید شده است به نمایش در خواهد آمد که این تصاویر زاییده ذهن عکاس بوده و وجود خارجی نداشته اند.

,

 

,

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از دوشنبه 24تیرماه به مدت یک هفته در تالار شهر سبزوار برگزار خواهد شد بیان کرد: بازید عموم از این نمایشگاه آزاد خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
دبیر انجمن عکاسان سبزوار از برپایی نمایشگاه بین المللی عکس خیام در سبزوار خبر داد.