جشن زیر سایه خورشید در برازجان برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سپاس؛ جشن زیر سایه خورشید شامگاه دیروز در شهر برازجان با حضور امام جمعه شهر برازجان و جمعی از مردم و مسئولین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

امام جمعه برازجان در این مراسم گفت: مردم شهرستان دشتستان در روز آخر ماه صفر باشکوه ترین مراسم را در کشور برای بزرگداشت امام رضا علیه السلام رقم می ­زنند به طوری که جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر فاصله ۱۷ کیلومتر از برازجان تا امام زاده ابراهیم علیه السلام را پیاده ­روی کرده و همین مسیر را نیز پیاده برمی ­گردند.

,

حجت الاسلام حسن مصلح افزود: این پیاده ­روی نشان دهنده پیوند و علاقه این مردم و امام رضا علیه السلام و نشان از عشق و ارادت این مردم به امام موسی کاظم علیه السلام و فرزندان و نوادگان ایشان است.

,

وی تصریح کرد: مردم برازجان حتی آن­ هایی که مستمند و از لحاظ مالی نیز محروم و برای گذران زندگی روزمره خود دچار مشکل هستند زیارت هر ساله امام رضا علیه السلام را ترک نکرده و هر سال با طی مسیر طولانی این جا تا مشهد به زیارت امام رضا علیه السلام می ­روند و این مسئله نشان از عشق و علاقه وافر آن­ ها به امام رضا علیه السلام است.

,

حجت الاسلام مصلح خطاب به خادمین حرم رضوی گفت: حضور شما در جمع مردم برازجان مایه خیر و برکت فراوان است همان طور که پیش از این نیز با حضور در جمع بیماران بیمارستان شهید صادق گنجی، زندانیان و خانواده معظم شهدا این مسئله به خوبی نشان داده شد.

,

در این مراسم خادمین حرم رضوی به خاطره ­گویی و مدیحه ­سرایی پرداختند و در پایان نیز مردم برازجان از پرچم متبرک رضوی تبرک جستند.

,

انتهای پیام/

]
جشن زیر سایه خورشید به مناسبت سال روز میلاد امام رضا علیه السلام با حضور خادمین حرم رضوی و قشرهای مختلف مردم در جایگاه نماز جمعه برازجان برگزار شد.