پیشنهاد آهن فروشان همدانی برای تغییر شغل
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ پس از اجرای طرح پیاده راه سازی خیابان های اکباتان و بوعلی در همدان کسبه ها در صنف های مختل انتقاد ها پیشنهاد و نظرات خود را به سازمان های مربوطه برده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

یکی از این صنف ها که در خیابان اکباتان حضور دارند آهن فروشان هستند که معترض به این طرح بودند و اعتقاد دارند که پیاده راه شدن و بسته شدن خیابان راه دسترسی مشتریان به این فروشگاه ها را مسدود کرده و کسب و کار آن ها را با مشکل مواجه شده است.

,

از طرف دیگر اگر بخواهیم به گستره شهر دقت و کمی تامل کنیم منطقی نیست که صنف آهن فروشان در مرکز شهر و بین صنوفی همچون لباس فروشی ها ،لوزام خانگی، میوه فروشی و فرش فروشی و دیگر فروشگاه هعای این چنینی قرار بگیرد.

,

کامران گردان در گفت وگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه شغل های مختلفی در پیاده راه اکباتان در حال فعالیت هستند گفت: یکی از این حرفه‌ها آهن فروشان هستند که معتقد بودن پس از پیاده راه شدن این منطقع با مشکلات فروش مواجه شده اند.

,

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکل آنها قسمتی از پشت بازار آن ها جاده ای آسفالت شد خاطرنشان کرد: در حال حاضر آهن فروشان از آن قسمت استفاده می کنند.

,

رئیس شورای شهر همدان در ادامه گفت: با این حال آهن فروشان تمایل دارند تا شغل خود را تغییر دهند و پیشنهاد تبدیل به میوه فروش داده اند .

,

گردان در پایان با بیان اینکه ما نیز از این پیشنهاد استقبال می‌کنیم گفت : قاعده استفاده از پیاده راه ها همین است که خدمات روزمره شهروندان همچون اغذیه و میوه و… ارائه شود

,

انتهای پیام/

]
رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه خود آهن فروشان پیشنهاد تغییر شغل در مغازه های خود را داده اند گفت: آهن فروشان خیابان اکباتان درخواست داشته اند تا مغازه های خود را تبدیل به میوه فروشی کنند.