امسال ۹۷۰ واحد مسکن مددجویی بهزیستی احداث می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سعید فریور صبح امروز در نشست خبری بمناسبت هفته بهزیستی، ضمن گرامیداشت این هفته و تبریک ولادت حضرت امام رضا(ع)، «به زیستن در گام دوم، شفافیت، توانمندسازی و ارتقای سلامت اجتماعی» را شعار هفته بهزیستی عنوان کرد و اظهار داشت: به مناسبت هفته بهزیستی برنامه های مختلفی از جمله افتتاح ۱۱۶ واحد مسکن مددجویی و کلنگ زنی ۹۷۰ واحد مسکن مدجویی در مناطق محروم اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، ضمن تشریح برنامه های این هفته به وضعیت جامعه هدف بهزیستی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۸۰ هزار و ۱۵۶ خانوار مددجویی با جمعیتی بالغ بر ۳۴۸ هزار و ۲۱۵ نفر تحت پوشش بهزیستی هستند.

,

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی، تعداد مستمری بگیران بهزیستی استان را ۳۹ هزار و ۷۱۶ خانوار برشمرد و افزود: از این تعداد، ۵ هزار و ۴۱۴ خانوار در حوزه اجتماعی و ۱۱ هزار و ۷۲۶ خانوار نیز متعلق به حوزه توانبخشی هستند.

,

فریور، تعداد مستمری بگیران بهزیستی استان از محل هدفمندی یارانه ها را ۲۳ هزار و ۵۴۲ خانوار عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۵۵۶ خانوار نیز پشت نوبت مستمری بگیری هستند.

,

وی، تعداد مراکز تحت پوشش بهزیستی استان را یک هزار و ۴۰۷ مرکز دانست.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از احداث ۹۷۰ واحد مسکن مددجویی در سالجاری خبر داد و گفت: این تعداد واحد مسکن مددجویی با همکاری سپاه شهدای استان و در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت احداث می شود.