هیچ منعی برای ورود خبرنگاران به دانشگاه وجود ندارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، پس از انتشار نامه انجمن خبرنگاران استان سمنان به معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استانداری سمنان در خصوص مسائل بوجود آمده در آزمون سراسری و گلایه های خبرنگاران از برخی اقدامات داتشگاه سمنان (اینجا بخوانید) صبح امروز به دعوت ریاست دانشگاه سمنان جمعی از خبرنگاران در نشستی  با حضور رئیس و برخی مسئولان دانشگاه حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت, اینجا ,

مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان پس از استماع سخنان و دغدغه های خبرنگاران استان سمنان پیرامون ارتباط رسانه ها و دانشگاه سمنان ضمن توضیح و تشریح روند برگزاری کنکور سراسری و محدودیت های آن گفت: موضوع کنکور با سایر برنامه های دانشگاه متفاوت است و حساسیت های خاص خود را دارد.

,

نصیری تلاش در جهت تعامل و ارتباط بیشتر با رسانه ها را از سیاست های اصلی دانشگاه سمنان عنوان کرد و افزود: از زمان حضورم در دانشگاه سمنان دستور دادم تا همکاری با رسانه ها در بالاترین سطح ممکن باشد و بدون تعامل با رسانه ها موفقیت های دانشگاه دیده نخواهد شد.

,

وی با تاکید بر اینکه هیچ منعی برای ورود خبرنگاران با به دانشگاه وجود ندارد اظهار کرد: سیاست دانشگاه ارتباط با رسانه هاست و محدودیتی در حضور خبرنگاران در برنامه های مختلف این دانشگاه وجود ندارد.

,

رئیس دانشگاه سمنان  ضمن عذرخواهی از خبرنگاران به دلیل اتفاقات رخ داده در برگزاری کنکور گفت: در این دانشگاه کسی حق ندارد به خبرنگاران بی احترامی کند و این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

,

وی در پایان ابراز امیدواری کرد روند همکاری با رسانه ها بهبود یافته و نقص های موجود در ارتباط دانشگاه و رسانه ها مرتفع شود.

,

مرآت ضمن قدردانی از انتقادپذیری، پذیرش خطا و سعه صدر  رئیس دانشگاه سمنان امیدوار است تعامل دانشگاه سمنان بعنوان دانشگاه مادر و مرکزی مهم و اثرگذار در بخش های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان با رسانه ها به سطحی مطلوب رسیده و زین پس شاهد چالش و تنش در روابط دانشگاه و رسانه ها نباشیم.

,

همچنین پذیرش خطا و تلاش در جهت اصلاح آن از نکات حائز اهمیت در مدیریت است که لازم است برخی مدیران که به رسانه ها نگاهی ابزاری داشته و باوری به نقش و جایگاه خبرنگاران ندارند به آن توجه بیشتری داشته باشند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
رئیس دانشگاه سمنان ضمن عذرخواهی از خبرنگاران به دلیل اتفاقات رخ داده در برگزاری کنکور گفت: در این دانشگاه کسی حق ندارد به خبرنگاران بی احترامی کند و این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.