هنوز وزارت نیرو باور ندارد که اصفهان با کمبود آب روبه رو است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در مورد کمبود آب در برخی نقاط شاهین شهر و برخوار، اظهار کرد: متأسفانه علی‎رغم بارندگی خیلی خوبی که امسال انجام شد، مدیریت کلانی که باید از طرف وزارت نیرو به وجود آید مد نظر قرار نگرفته شد و با وجود این‎که مردم باور به نبود آب ندارند متأسفانه آب به میزان لازم در شبکه نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار تصریح کرد: مشکل به دلیل تصفیه خانه بابا شیخ علی است که این تصفیه خانه به میزانی که اکنون پیک مصرف وجود دارد آب تصفیه تولید نمی کند و به بخش هایی از شاهین شهر، شهرستان برخوار، شهر اصفهان و برخی نقاط دیگر آب شرب به درستی نمی رسد.

,

وی افزود: برای مردم قابل قبول نیست و نمی توانند بپذیرند که با دو هزار میلی متر بارندگی مشکل تأمین آب شرب وجود داشته باشد.

,

حاجی دلیگانی عنوان کرد: هنوز این باور در وزارت نیرو وجود ندارد که اصفهان بزرگ دچار کمبود آب است؛ یا وزیر نیرو این کمبود آب را قبول ندارد و یا همتی برای حل این مشکل نیست و تا زمانی که این باور تغییر نکند مشکل آب حل نمی شود.

,

حسینعلی حاجی دلیگانی بیان کرد: یک اراده قوی و جدی را می طلبد که برای استان اصفهان یک کار ویژه و فوری انجام شود و گرنه هر روز که می گذرد وضعیت برای مردم بدتر از قبل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مجلس گفت: هنوز این باور در وزارت نیرو وجود ندارد که اصفهان بزرگ دچار کمبود آب است؛ یا وزیر نیرو این کمبود آب را قبول ندارد و یا همتی برای حل این مشکل نیست و تا زمانی که این باور تغییر نکند مشکل آب حل نمی شود