فعالیت موسسه‌ رسانه‌ای "ندای شیعه" در راستای شبهه‌زدایی از مسائل اعتقادی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی محبوب در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ درباره‌ی عملکرد رسانه‌ای مبلغان آستان قدس رضوی اظهار کرد: تبلیغ و ترویج وظیفه‌ی هر طلبه‌ی انقلابی است که ما در راستای انجام وظیفه خود اقدام به اجرای طرح" ندای شیعه" شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: طرح " ندای شیعه " طرحی جامع و دربرگیرنده تمام مسائل روز دنیا مانند مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، تاریخی و سبک زندگی است که حدود چهار سال پیش با وجود دلایلی و مشکلاتی مانند همکاری دستگاه‌های اجرایی و گستردگی طرح در مسیر تحقق قرار نگرفت.

,

مبلغ کاروان "زیر سایه‌ی خورشید" اذعان کرد: بعد از گذشت چند ماه تعدادی از مبلغین، خادمین افتخاری، افراد خوشفکر و متخصصین در حوزه‌های مختلف گرد هم آمدند و با همکاری سازمان تبلیغات آستان قدس رضوی موفق به اجرای طرح " ندای شیعه" در قالب کوچکتر شدند.

,

وی ادامه داد: کارکنان طرح ندای شیعه در راستای تولید محتوای اعتقادی، پاسخ به شبهات و مسائل روز، تفسیر آیات خاص و کاربردی برای جوانان، ارائه نکات تربیتی، مهارتی، سبک زندگی و خدمات مشاوره‌ای در مسائل مختلف با همکاری متخصصین امور فنی در حال فعالیت است.

,

این مسئول ابراز کرد: موسسه‌ی "رسانه‌ای ندای شیعه" با بهره‌گیری از بیانات افراد متخصص در تمامی حوزه‌ها مشغول به فعالیت است که هدف این موسسه تبلیغ مسائل اعتقادی و مذهبی با تکیه بر ایجاد محتوای مناسب در خصوص جامعه فعلی و مسائل روز است.

,

انتهای پیام/

]
مبلغ کاروان "زیر سایه‌ی خورشید" گفت: موسسه‌ی "رسانه‌ای ندای شیعه" با بهره‌گیری از بیانات افراد متخصص در تمامی حوزه‌ها مشغول به فعالیت است که هدف این موسسه تبلیغ مسائل اعتقادی و مذهبی با تکیه بر ایجاد محتوای مناسب در خصوص جامعه فعلی و مسائل روز است.