درخواست شاکیان زندانیان فراری زندان دهدشت از مسئولان شهرستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس روز گذشته تعدادی از شاکیان زندانیان فراری شهر دهدشت در جلوی فرمانداری شهرستان کهگیلویه تجمع کردند. این تجمع مسالمت آمیز و در چار چوب قانون با هدف پاسخگویی مسئولین به این خانواده ها صورت گرفته بود که پس از مدت اندکی مسئولین شهرستان با این خانواده ها دیدار و گفت و گو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
یکی از این خانواده ها در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: هدف ما از تجمع در کنار فرمانداری کهگیلویه شفاف سازی فعالیت های مسئولین مربوط در مورد فرار زندانیان و پاسخگویی مناسب به آنها در قبال خانواده مقتولین بوده است.
,
 
,
وی افزود: هیچ کدام از ما قصد اخلال در نظم عمومی شهرستان را نداشته و نداریم و طبق قانون و مقررات کشور خواهان دستگیری قاتلین فراری فرزندان خود هستیم.
,
 
,
وی با اشاره به برخی از تلاش های مجموعه قضایی شهرستان گفت: مطمئناً  مسئولین خود پیگیر این مسئله هستند، چرا که چندین مورد با ما تماس گرفته و جهت همکاری بیشتر و کمک به   تکمیل این پرونده باما مکالماتی داشته‌اند اما ما فقط درخواست پیگیری سریع و قاطع آنها را خواستاریم.
,
 
,
گفتنی است که ماه گذشته سه نفر از زندانیان زندان دهدشت اقدام به فرار از این زندان کرده که جرم دو نفر از آنان قتل  بوده و تا کنون هیچگونه خبری مبنی بر دستگیری آنها منتشر نشده و مسئولین امنیتی شهرستان نیز به صورت جدی پیگیر این پرونده هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
یکی از این خانواده ها در گفتگو با پایگاه خبری گفت هدف ما از تجمع در کنار فرمانداری کهگیلویه شفاف سازی فعالیت های مسئولین مربوط در مورد فرار زندانیان و پاسخگویی مناسب به آنها در قبال خانواده مقتولین بوده است.