آغاز طرح نظارت میدانی از شرکت‌های مسافربری در مازندران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، از فعالیت تعداد 204 شرکت مسافربری در بخش اتوبوس، مینی بوس و سواری در استان مازندران خبر داد.

وی از  آغاز طرح نظارت میدانی بر سطح خدمات شرکت‌های مسافربری این استان به صورت مدون و مستمر طی فصل تابستان خبر داد.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تقاضای سفر در ایام تابستان، نظارت میدانی بر سطح خدمات شرکت‌های مسافربری استان مازندران در حال اجرا است.

نصیری بیان کرد: پس از تکمیل بازدید میدانی، نواقص موجود شرکت‌ها به مدیران شرکت‌های مزبور ابلاغ می‌شود که در این مرحله، علاوه بر تکمیل چک لیست‌های نظارتی، مشکلات و خدمات حمل‌ونقلی ارائه شده توسط شرکت‌ها به مسافران نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: چک لیست‌های نظارتی به‌منظور ارتقاء سطح خدمات و انطباق شرکت‌ها با قوانین و مقررات جاری سازمان و همچنین افزایش رضایت‌مندی و بهره‌وری مناسب کاربران و مسافران تکمیل و مشکلات موجود پس از بازدید اولیه و تکمیلی به مدیران شرکت‌ها اعلام و تذکر داده می‌شود.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران اعلام کرد: چنانچه شرکت‌ها نسبت به رفع نواقص با توجه به مهلت مقرر اقدامی نکنند، مراتب نواقص در کمیسیون‌های تخلفات شرکت‌ها مطرح، که منجر به صدور رأی مبنی بر اخطار کتبی و یا تعطیلی و لغو پروانه فعالیت شرکت‌های متخلف می‌شود.

نصیری گفت: در این رابطه، مسافران می‌توانند مشکلات را از طریق ارسال پیامک به سرشماره 3000141 مطرح تا موضوع از طریق بازرسان ارتقا سطح خدمات مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از آغاز طرح نظارت میدانی بر سطح خدمات شرکت‌های مسافربری طی فصل تابستان خبر داد و گفت: چنانچه شرکت‌ها نسبت به رفع نواقص با توجه به مهلت مقرر اقدامی نکنند، منجر به صدور رأی مبنی بر اخطار کتبی و یا تعطیلی و لغو پروانه فعالیت شرکت‌های متخلف می‌شود.