خدمت جدید به بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی روستائیان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات قانونی و دستور هیأت دولت در خصوص الزام به ارائه خدمات الکترونیکی توسط کلیه سازمانها و دستگاهها در قالب دولت الکترونیک و همچنین به منظور تسهیل در فرایند تمدید بیمه ، امکان دریافت شناسه تمدید برای پرداخت حق بیمه از طریق سامانه بیمه اجتماعی (سبا) برای بیمه شدگان صندوق فراهم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,


وی تصریح کرد: بر این اساس بیمه شدگان محترم می توانند با مراجعه به وبسایت صندوق و ورود به سامانه سبا، شناسه تمدید را دریافت نموده و از طریق مراجعه به درگاه پرداخت اینترنتی که در صفحه تمدید پیش بینی شده و یا دستگاه پوز ویا مراجعه به شعب بانک کشاورزی ، نسبت به پرداخت مبلغ حق بیمه خود اقدام کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران گفت: با ورود شخص بیمه شده به سامانه فوق و درج کد ملی ، اطلاعات هویتی و مشخصات پرداختی فرد نمایش داده شده و فقط امکان انتخاب همان سطح درآمدی و یا یک سطح بالاتر وجود داشته و در نهایت شناسه تمدید با همان کد کارگزاری فرد بیمه شده، ارائه می‌گردد و این کد کارگزاری توسط شخص بیمه شده غیر قابل تغییر است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر 100 هزار خانوار از خدمات بیمه‌ای برخوردار هستند و 4 هزار نفر نیز از مستمری بیمه روستایی و عشایری بهره مند هستند.

ابراهیمی افزود: طبق اصل قانون اساسی، سازمان هایی برای خدمات بیمه ای به مردم تشکیل شده که بیمه روستاییان و عشایر از جمله آن است و مازندرانی‌ها باید در بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای در خط مقدم قرار گیرند.

وی با اشاره به حمایت مسئولان از بیمه اجتماعی روستایی تصریح کرد: نیاز است در زمینه جذب همه جامعه هدف برنامه‌ریزی کنیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران گفت: رویکرد این بیمه ارائه خدمات بیمه اجتماعی بلند مدت به کشاورزان، روستائیان و عشایر در بخش‌های مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت شدگان است.

این مسئول با بیان اینکه یکی از معیارهای اصلی توسعه در جهان بیمه است، گفت: به همین دلیل دولت از سالها قبل تصمیم گرفت قشر زحمت کش روستاییان و عشایر را مشمول حمایت از بیمه کند.

ابراهیمی با بیان اینکه در این نوع بیمه دو سوم از هزینه را متقبل می شود، گفت: صندوق بیمه روستاییان و عشایر نقش مهمی در گسترش رفاه اجتماعی مردم دارد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران از بارگذاری سامانه تمدید بر روی سایت صندوق خبر داد و گفت: امکان دریافت شناسه و فیش حق بیمه و پرداخت از دستگاه خودپرداز برای بیمه شدگان فراهم شد