ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان اظهار کرد: امسال پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در استان زنجان برگزار می‌کنیم که تا این لحظه 436 اثر از رسانه‌های استان به این جشنواره ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار برای این جشنواره تا 31 تیرماه تعیین شده است، ابراز کرد: اختتامیه جشنواره همزمان با مراسم روز خبرنگار با حضور مسئولان استانی و مهمان کشوری در زنجان برگزار خواهد شد.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان بیان کرد: اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت و موضوع آزادی که در مورد یکی از اولویت‌های فراموش شده و کمتر پرداخته شده استان باشد، موضوعات این جشنواره هستند.

,

وی ادامه داد: فعالان رسانه‌ای استان می‌توانند آثار خود را در بخشهای خبر، تیتر، عکس، گزارش، کاریکاتور، یادداشت و چند رسانه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

,

حعفری از علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره خواست تا ارسال آثار خود را به روز آخر موکول نکنند.

,

وی با اشاره به استقبال خوب اصحاب رسانه از این جشنواره خاطرنشان کرد: آثار ارسالی به این جشنواره قرار است در تهران و زیر نظر اساتید برجسته خبر داوری شوند.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه بسیج رسانه هر سال مراسم باشکوهی را برای خبرنگاران استان برگزار می‌کند، اظهار کرد: امسال نیز قصد داریم برنامه‌ای را در شان خبرنگاران استان برزگزار کنیم.

,

وی با یادآوری اینکه هر سال شاهد افزایش تعداد آثار ارسالی به این جشنواره هستیم، ابراز کرد: افرایش کیفیت جشنواره هر سال توسط بسیج رسانه استان دنبال شده و امسال نیز شاهد وجود آثار باکیفیت رسانه‌ای هستیم.

,

جعفری با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مختلف در برگزاری این جشنواره بیان کرد: فعالان رسانه‌ای استان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره به وب سایت Zanjanfestival.ir  مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از ارسال 436 اثر به پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان خبر داد.