سهم ۵۰۰ میلیارد تومانی کرمانشاه از منابع اشتغال روستایی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خسروانی در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد , از بحث ۱.۵ میلیارد دلار در نظر گرفته شده برای اشتغال روستایی، سهم قابل توجهی به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی سهم استان از منابع اشتغال روستایی در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ را ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد که تا کنون مبالغ اختصاص یافته به متقاضیان اشتغال روستایی پرداخت شده است.

,

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه با بیان اینکه این منابع، منابع خوب و ارزان قیمتی با نرخ ۴.۶ درصد بوده که به منظور ایجاد اشتغال پایدار روستایی اختصاص پیدا کرده است، بیان داشت: طی تفاهم نامه‌ای که بین بنیاد مستضعفان و معاونت روستایی ریاست جمهوری منعقد شده است، منابعی از یکی از بانک‌ها (بانک سینا) با نرخ ۸ درصد داریم و سالانه ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان به استان اختصاص پیدا می‌کند.

,

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه گفت: سهمیه سال ۹۷ جذب شده است و در انتظار ابلاغ سهمیه سال ۹۸ هستیم.

,

این مسئول با اشاره به طرح‌های در نظر گرفته شده در این راستا گفت: از جمله طرح‌های خوبی که در این راستا شکل گرفت می‌توان به اصلاح نژاد دام، خرید وسایل و ادوات کشاورزی و خدمات مورد نیاز روستاها که عمدتاً موجب گردش مالی و اقتصادی مناسبی در سطح روستاهای استان شده است، اشاره کرد.

,

خسروانی اولویت برنامه‌های دفتر امور روستایی استانداری کرمانشاه به منظور افزایش اشتغال و درآمدزایی از این طریق را، تقویت بوم‌گردی در روستاهای استان دانست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه گفت: سهم این استان از منابع اشتغال روستایی از سال ۹۶ تا کنون ۵۰۰ میلیارد تومان است.