صفرکردن بودجه صداوسیما بدعت‌گذاری در اجرای قانون است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا آینه‌دار مدیرکل صداوسیما خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص اقدام دولت آقای روحانی در تحریم صداوسیما و صفرکردن بودجه این سازمان در سه ماهه دوم به دلیل پخش سریال پرطرفدار گاندو که به ماجرای نفوذ و جاسوسی پرداخته بود، گفت: علاوه بر این‌که اتخاذ این نوع تصمیم که واکنش‌های متفاوت سیاسی و فرهنگی می‌تواند در جامعه داشته باشد که خود بحث طولانی را می‌طلبد، از نظر رسانه‌ای رسالت آزادی‌بیان را تحت‌شعاع قرار می‌دهد و مهم‌ترین مسئله‌ای که در پی دارد، بدعت در قانون و اجرای قانون است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی افزود: با این‌گونه مصوبات از طرف قوه مجریه که خود نیز اجرای قانون را برعهده دارد باعث می‌شود نه‌تنها قانون اجرا نشده بلکه ذات قانون پایمال شده و روح قانون از بین برود که این مسئله شروعی برای هرج‌ومرج‌های قانونی است.
,
 
,
مدیرکل صداوسیما خراسان جنوبی اظهار کرد: آن‌چه از قوا انتظار می‌رود تکیه بر قانون برای تصویب، اجرا و حفاظت است و کوتاهی در هر مورد از موارد بالا باعث عدم‌هماهنگی در امور کشور می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
مدیرکل صداوسیما خراسان جنوبی با بیان این‌که اقدام اخیر دولت در صفرکردن بودجه صداوسیما بدعت در قانون و اجرای قانون است گفت: با این‌گونه مصوبات از طرف قوه مجریه ذات قانون پایمال شده و روح قانون از بین برود که این مسئله شروعی برای هرج‌ومرج‌های قانونی است.