ایران در برابر بدعهدی اروپایی‌ها گام‌های هوشمندانه‌ای برداشته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه اظهار کرد: رهبر انقلاب در این دیدار به اهمیت نماز تاکید داشتند و نماز را یکی از مولفه‌های مهم عنوان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه یکی نیاز‌های مهم در جامعه بوده که در نبود آن مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند افزود: نماز جمعه سنگر دفاع از ارزش‌های اسلامی است.

,

امام جمعه زنجان: استراتژیترین محل دفاع از ارزش‌های اسلامی نماز جمعه بوده که باید این مهم به خوبی برای جوانان و مردم کشور نهادینه شود و نماز جمعه صفوف فشرده مسلمانان در مقابل دشمنان اسلام است.

,

وی در ادامه همچنین به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد امید بخشی به جوانان در جامعه افزود: در این دیدار رهبر انقلاب به امید دادن به جوانان تاکید زیادی داشتند و تاکید کردند که این امر مهم از اولویت‌های جوانان و مسئولان باشد.

,

آیت الله خاتمی به اهمیت وجود امید در بین جوانان و احاد مختلف جامعه اشاره و بیان کرد: وجود امید درجامعه باعث می‌شود از ظرفیت‌های مختلف به نحو احسن در پیشبرد اهداف انقلاب بهره‌مند شد.

,

وی در ادامه به خروج آمریکا و عمل نکردن به تعهدات خود اشاره کرد و افزود: آمریکا به صورت یک طرفه از تعهدات خود خارج شد.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه کشورمان در برابر اروپایی‌ها و زیاده خواهی‌های آنها ایستاد و گام نخست و دوم را در برابر بدعهدیهای آنها برداشته است.

,

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها می‌گویند بیایید تنش با آمریکا را تمام کنید افزود: به کسی که به تعهدات خود عمل نمی‌کند نمی‌تواند اعتماد کرد و صبر ایران نیز اندازه‌ ای دارد و ایران با برداشتن گام‌های نخست و دوم نشان داده که در برابر اقدامات آنها واکنش نشان خواهد داد.

,

خاتمی در ادامه با اشاره به گرانی‌های اخیر در جامعه اشاره کرد و افزود: گرانی‌های اخیر مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده که باید مسئولان در این رابطه ورود جدی داشته و نظارت بیشتری بر امورات در جامعه داشته باشند.

,

وی همچنین با اشاره به حمله منافقین به کشورمان بعد از پیروزی انقلاب با حمایت استکبار جهانی افزود: ملت در آن زمان با تمام قدرت و اتحاد کامل در برابر منافقان ایستادند و حرکت آنها را در نطفه خفه کردند و در برابر رزمندگان کشورمان مجبور به عقب نشینی شدند.

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه زنجان با اشاره به واکنش ایران در برابر بدعهدی‌های اروپایی‌ها گفت: کشورمان در برابر اروپایی‌ها و زیاده خواهی‌های آنها گام‌های هوشمندانه‌ای برداشته است.