قیمت «مسکن» ۲۰ درصد کاهش می‌یابد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما اخیرا طی جلساتی با وزیر راه و شهرسازی مذاکرات جدی در خصوص بحث مسکن و افزایش قیمت غیرمنطقی و نابسامانی در این بازار صحبت کرده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ما یکشنبه هفته جاری(۳۰ تیرماه ۹۸) با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی جلسه خواهیم داشت و این در واقع نوعی مطالبه است تا ببینیم با توجه به مذاکرات صورت گرفته، اخیر اقداماتی که از سوی وزارتخانه برای ساماندهی مسکن صورت گرفته چه بوده است.

,

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد ما قرار است در این جلسه فوق العاده، از وزیر راه بپرسیم که اخیرا برای مسکن چه کارهایی انجام داده است.

,

رضایی در ادامه عنوان کرد که در جلسه روز یکشنبه قرار است اتمام حجتی با وزیر راه صورت گیرد و در این رابطه جزئیات دقیق اقدامات صورت گرفته را جویا شویم.

,

وی ادامه داد: قطعاً در این جلسه فقط ارائه گزارش عملکرد محور جلسه نخواهد بود و قطعاً ما از وزیر سوال می‌کنیم که دقیقاً چه کار کرده است و خروجی کار خود را باید به ما بگوید.

,

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد:‌ ما در جلسه علنی مجلس هم در خصوص مسکن کامل صحبت کرده‌ایم لذا قرار بوده است در این مدت دولت و وزارت راه در ساماندهی وضعیت مسکن آن هم در فصل نقل و انتقالات اقدام ویژه‌ای داشته باشد؛ بنابراین در این نشست قرار است مجموعه اقدامات صورت گرفته مورد سوال واقع شود وزیر راه نیز باید توضیح دهد که پس از جلسات علنی و غیرعلنی مجلس برای مسکن خروجی کار او چه بوده و چه اتفاقی تا کنون افتاده است.

,

وی در خاتمه اعلام کرد که مردم مطمئن باشند قیمت مسکن به زودی کاهش پیدا خواهد کرد و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن خواهیم بود.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
رئیس کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد که مردم مطمئن باشند قیمت مسکن به زودی کاهش پیدا خواهد کرد و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن خواهیم بود.