شهردار اهواز در ابلاغیه ای خواستار دریافت حقوق مدیران پس از کارگران شهرداری شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهردار کلانشهر اهواز در استان خوزستان با صدور بخشنامه و ابلاغیه ای به تمامی زیر مجموعه این نهاد ، دستور داد تا تمامی مدیران  مناطق هشتگانه و همه روسا و مدیران عامل حقوق و مزایای خود را پس از پرداخت نیروهای خدماتی اعم ازکارگران فضای سبز، خدمات شهری و اجرائیات دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


«موسی شاعری» روز شنبه در این ابلاغیه و بخشنامه سراسری خطاب به مدیران و بخش های مختلف زیر مجموعه شهرداری کلانشهراهوازآورده است: پیرو تاکیدات قبلی و مصوبات شورای اداری مجددا تاکید می شود که گیرندگان فوق الذکر در رعایت موارد اعلام شده توجه و اهتمام خاص معمول داشته باشند.

,
,


وی در این ابلاغیه می افزاید: مدیران مناطق، مدیران عالی و مدیران درآمد هرمنطقه حقوق خود را فقط از اداره محل خدمت خود دریافت کنند.

,
,


شهرداراهوازدر ادامه این ابلاغیه تصریح می کند: حقوق مدیران فوق الذکر حتما پس از پرداخت حقوق نیروهای خدماتی اعم از کارگران فضای سبز ، خدمات و اجرائیات پرداخت شود.

,
,


شاعری تاکید می کند: مسئولیت نظارت بر حُسن اجرای این بخشنامه بر عهده مدیران کل ادارات – حراست و بازرسی و امورمالی مرکز خواهد بود.

,
,


اعضای شورای اسلامی شهراهواز ۲۶ اردیبهشت امسال از مجموع ۱۳ رای، با ۱۱ رای موافق موسی شاعری را به عنوان سرپرست شهرداری اهواز انتخاب کردند.

,
,


براساس تبصره سه ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، انتصاب شهرداران در شهرهای با جمعیت بیشتر از ۲۰۰ هزار نفر و مراکز استان بنا به پیشنهاد شورای شهر و حکم وزیر کشور، موسی شاعری 29 خرداد ماه 98 به عنوان شهردار کلانشهر اهواز در استان خوزستان منصوب شد.

,
,

انتهای پیام/

]
شهردار کلانشهر اهواز در استان خوزستان با صدور بخشنامه و ابلاغیه ای به تمامی زیر مجموعه این نهاد ، دستور داد تا تمامی مدیران مناطق هشتگانه و همه روسا و مدیران عامل حقوق و مزایای خود را پس از پرداخت نیروهای خدماتی اعم ازکارگران فضای سبز، خدمات شهری و اجرائیات دریافت کنند.