مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جوانان هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان صبح امروز یکشنبه در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در کرمانشاه اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب بسیار حکیمانه و راهبرد ادامه راه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, گام دوم انقلاب,

وی افزود: رمز و راز موفقیت ما در شرایط بسیار سخت توطئه‌های دشمنان توکل به خدا، رهبری حکیمانه و مردم ولایتمدار است.

,

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بر بعد صبر و استقامت در امر ولایتمداری تاکید کرد و گفت: یکی از مؤلفه‌های ولایتمداری همین استقامت است و ما با گذشته‌ای سراسر افتخار و آینده‌ای امیدوار در راه خدا استقامت خواهیم کرد.

,

این مسئول بیان داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب در بحث روشنگری سیاسی، فرهنگی و تبلیغی باید بسیار توجه کرد.

,

حجت الاسلام جلیلیان ادامه داد: مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب تمام مردم و مسئولان هستند، اما مخاطب اصلی آن جوانان هستند که باید این بیانیه را با دقت سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

,

وی کارآمدی جوانان و آرمان‌خواهی و عدم محافظه کاری آنان را از دلایل مهم مخاطب قرار گرفتن نسل جوان در این بیانیه عنوان کرد.

,

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در ۶ سال اخیر دیدیم که برخی‌ها با محافظه کاری چگونه در مقابل دشمن بحث مذاکره را پیش کشیدند و گفتند اگر مذاکره نشود جنگ می‌شود.

,

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب در مقابل این نظرات فرمودند که نه جنگ، نه مذاکره، بلکه مقاومت فعال لازم است و البته این راهبرد جواب داد.

,

حجت الاسلام جلیلیان انهدام پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی را نتیجه این راهبرد بیان کرد و گفت: آنها به بهانه مذاکره دنبال وقت کشی و نگهداشتن ایران در حال انتظار هستند.

,

وی بر تأثیرگذاری جوانان در حل مشکلات جامعه تاکید و تصریح کرد: کلید اصلی حل مشکلات مقاومت فعال است.

,

انتهای پیام/

]
مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را جوانان دانست.