پلیس به فرار زوج قاتل پایان داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ساعت 23:30 دقیقه شب بیست و یکم آذر 1396 با تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ، ماموران کلانتری 160 خزانه از درگیری و نزاع خانوادگی منجر به جنایت در محدوده خزانه بخارایی خ همدانی مطلع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 بلافاصله ماموران کلانتری به محل اعلامی مراجعه کرده و در تحقیقات مشخص شد که درگیری بین دایی (فرامرز 40 ساله) و خواهرزاده‌هایش رخ داده که شوهر یکی از خواهر زاده‌ها به نام سعید 26 ساله در این درگیری حضور داشته و با ایراد جراحت دایی همسرش، وی را مصدوم کرده است.

,

فرد مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان کاشانی منتقل و ماموران پس از حضور در بیمارستان متوجه شدند که فرامرز از ناحیه گردن و دست مصدوم و بر اثر جراحت وارده و خونریزی شدید فوت کرده است.

,

با اعلام خبر به اداره دهم ( ویژه قتل ) پلیس آگاهی پایتخت، تیمی از کارآگاهان این اداره و تیم تشخیص هویت به همراه بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای ناحیه 27 تهران به بیمارستان مراجعه و تحقیقات پلیسی در خصوص جزئیات پرونده آغاز شد.

,

با آغاز تحقیقات میدانی از شاهدان جنایت مشخص شد، مقتول ( دایی) برای گرفتن ارث و میراث پدریش به خانه ویلایی که خواهرزاده‌هایش ( 2 دختر) و یک پسر (حدودا 25 ساله) زندگی می‌کردند مراجعه کرده که منجر به درگیری بین خواهر زاده‌ها و دایی ودر نهایت ایراد صدمه توسط قاتل و مصدومیت و فوت  فرامرز شده است.

,

 کارآگاهان با آغاز تحقیقات میدانی دستگیری قاتل و همسرش (فریبا) را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه مشخص شد قاتل به اتفاق همسرش از کشور به صورت غیر مجاز به کشور مالزی متواری شده است.

,

تا اینکه در پایش های اطلاعاتی به دست آمد که  قاتل به همراه همسرش در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه امسال به ایران بازگشته و در محدوده خزانه با اجاره کردن یک واحد آپارتمان در حال زندگی است.

,

با هماهنگی با مقام قضایی قاتل ( سعید) و همسرش روز گذشته بیست و نهم تیرماه دستگیر و به اداره دهم منتقل شدند.

,

 سعید که هویت خود را حامد ... معرفی می کرد در ابتدا منکر هرگونه جنایت بود و همسرش نیز اظهار بی‌اطلاعی می‌ کرد که در نهایت در تحقیقات تخصصی پلیس لب به اعتراف گشودند.

,

فریبا در تحقیقات به عمل آمده به کارآگاهان گفت: شب حادثه من به اتفاق خواهر و بردارم در خانه پدر بزرگمان بودیم (مادر و پدرمان خیلی وقت پیش فوت کرده بودند) که ناگهان دایی فرامرز وارد خانه شده و باز هم مثل همیشه ادعا و طلب ارث و میراث کرد که مشاجره بالا گرفت و او با چاقوی که پنهان کرده بود اقدام به ضرب و شتم ما و مصدوم نمودن بردارم از ناحیه دست کرد و من هم بلافاصله با شوهرم سعید تماس گرفتم و جریان را به او گفتم که سعید کمتر از چند دقیقه آمد و...

,

 متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: پس از تماس همسرم مبنی بر اینکه توسط دایی شان مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند بسیار عصبانی شدم و یک قبضه چاقو تهیه کردم و بلافاصله به سمت خانه رفتم و دیدم که فرامرز درحال کتک کاری همسرم، خواهر و برادر خانمم است. با او درگیر شدم و چند ضربه چاقو به ناحیه گردن و دستش زدم و سریع به همراه خانمم از محل متواری شدیم.

,

پس از چندروز شنیدیم که وی فوت کرده است و ما هم تصمیم به فرار کردیم. به صورت غیر مجاز از کشور خارج شدیم و نزدیک به دوسال در مالزی زندگی می کردیم که با گذشت این مدت به هوای اینکه آب‌ها از آسیاب افتاده است به ایران بازگشتیم و با هویت جعلی در حال زندگی بودیم که توسط پلیس دستگیر شدیم.

,

 سرهنگ کارآگاه علی گودرزی  معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت در تشریح خبر فوق  اظهار داشت: با توجه به اعتراف صریح قاتل و همسرش به بزه انتسابی هردو با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی برای کشف زوایای دیگر پرونده و انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی خبر داد که پس از ارتکاب قتل دایی همسرش به کشور مالزی گریخته و پس از 2 سال به کشور بازگشت.