نیروی انتظامی، یکی از حلقه های محوری حراست از قانون است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ علی ماهیگیر، امام جمعه موقت اهل سنت روستای گهردو سیریک در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه هر جامعه و قلمرو سیاسی و ساختار حکومتی، دارای مجموعه ای از قوانین و مقرراتی است، گفت: قوانین برای برپا داشتن نظم ، انضباط و رعایت حقوق و اختیارات افراد آن جامعه موثر ھست و در تداوم حیات سیاسی آن جامعه ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

محقق و اندیشمند اهل سنت هرمزگان تصریح کرد: قوانین و مقررات در قالب قانون اساسی و مدنی در جامعه بروز و ظهور دارند و فرد فرد جامعه در قبال آنها مسؤل بوده و دین مبین اسلام نیز به آنھا تصریح دارد.

,

ماهیگیر عنوان کرد: رعایت مقررات نیازمند ساز و کاریست که باید در خود قانون مشخص باشد و ضابطان قانون بر اساس آن نسبت به اقامه آن اقدام نموده و خود در این راه مورد حمایت باشند.

,

وی با بیان اینکه در ایران اسلامی وظایف و اختیارات فرد فرد جامعه تحدید شده و نظارتهای متعددی به اشکال مختلف برای آن پیش بینی شده است، اظهار کرد: نیروی انتظامی طبق قانون یکی از حلقه های محوری در این عرصه است تا نسبت به حراست از قانون و رعایت مقررات جامعه اقدام نماید.

,

امام جمعه موقت اهل سنت روستای گهردو سیریک خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی باید مورد حمایت کامل قانون و هم چنین افکار عمومی جامعه باشد تا نسبت به اجرای وظایف خود در جامعه موفق باشد.

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه موقت اهل سنت روستای گهردو سیریک با بیان اینکه نیروی انتظامی، یکی از حلقه های محوری حراست از قانون است، گفت: ناجا باید مورد حمایت کامل قانون و هم چنین افکار عمومی جامعه باشد تا نسبت به اجرای وظایف خود در جامعه موفق باشد.