سوت پیش فروش بلیط قطار از نیمه مرداد ماه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رادا مرد متصدی فروش بلیط‌های راه آهن طبس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: طبس به عنوان تنها مسیر ریلی  در شرق کشور و در مسیر کریدور آب های آزاد به آسیای میانه قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او با اشاره به اینکه ایستگاه طبس به عنوان اداره کل  راه آهن  شرق کشور هر روزه پذیرای قطار از شهر های مختلف می باشد.افزود: پیش فروش بلیط قطار‌های طبس از ۱۵ مرداد  ماه آغاز و تا آخر شهریور ماه ادامه دارد.
,
 
,
رادا مرد با بیان اینکه باتوجه به تعطیلات و ایام محرم پیش بینی می‌شود امسال افزایش مسافر داشته باشیم افزود: پرفروش‌ترین بلیط‌ها مربوط به مشهد و بندرعباس است.
,
 
,
متصدی فروش بلیط‌های راه آهن طبس  با اشاره به اینکه برنامه ریزی‌های کافی انجام گرفته است اظهارکرد: باتوجه به اینکه ۴۰ درصد از کل هزینه‌ها به صورت اینترنتی پرداخت می‌شود اژانس‌های مسافربری ضرر کرده اند.
,
 
,
او  با بیان اینکه باید هزینه‌های اینترنتی ۱۰ درصد از کل قیمت باشد تا اژانس‌ها هم ضرر نکنند گفت: تعداد ۱۰ قطار در خط‌ها اکنون در حال جابه جایی مسافرین است.
,
 
,
رادا مرد ادامه داد: قطار‌ها در خط مشهد، تهران، تبریز، بندرعباس و کرمان در حال جابه جایی مسافرین است و هر شب خط قطار مشهد در حال حرکت است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
متصدی فروش بلیط‌های راه آهن طبس از آغاز پیش فروش بلیط مسافربری قطار‌های طبس از نیمه مرداد ماه خبرداد.