تحول در صنعت خودروسازی در مرحله بررسی‌های اولیه قرار دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت خودروسازی کشور اظهار کرد: جلسات کمیسیون صنایع در مورد وضعیت خودروسازی ادامه دارد، اکنون وزارت صمت و مدیران صنعت خودرو بیشتر به دنبال تثبیت بازار هستند و کارهایی نیز در خصوص تحول در صنعت خودروسازی نیز در حال بررسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مذاکراتی در این زمینه در حال انجام است، ابراز کرد: امیدواریم این اقدامات به موقع نتیجه دهد باید توجه داشت که با وضعیت فعلی حاکم در این صنعت این اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید کمک کنیم تا تولید کنندگان داخلی بتوانند هم تیراژ تولید را بالا ببرند و هم افزایش کیفیت داشته باشند، افزود: اکنون در صنعت خودرو کشور مسله اصلی تیراژ است که باید تولید کنندگان بتوانند برحسب نیاز بازار تولید داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه به لحاظ کمی با نیاز بازار تامین شود، خاطرنشان کرد: بعد از حل این مسئله باید به سراغ افزایش کیفیت خودروهای داخلی برویم.

,

احمدی با تاکید بر اینکه این سطح از کیفیت در تولید خودرو در کشور مورد قبول نیست، بیان کرد: با عزمی جدی و کار جهادی در راستای پیشرفت صنعت خودروسازی انجام شود تا ما شاهد افزایش کمی و کیفی خودروهای تولید داخل باشیم.

,

وی با بیان اینکه خودروسازی ما باید ما صنعت دفاعی بومی و پیشرفته شود، خاطرنشان کرد: وقتی ما توان تولید دقیق‌ترین موشک‌ها را داریم، بنابراین می‌توانیم خودروهایی تولید نیم که توان رقابت در بازار جهانی را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به وضعیت صنعت خودرو گفت: کیفیت تولید خودرو در کشور قابل قبول نیست.