تمدید مهلت ثبت نام در نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهلت ثبت نام در نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت که به منظور ایجاد و شناخت بیشتر حوزه پژوهشی "پیشرفت در جمهوری اسلامی" و با هدف تربیت و حمایت از پژوهشگران این عرصه؛ در حسینیه هنر تهران، برگزار می‌شود تا 10 مردادماه تمدید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت یادبود دکتر سعید کاظمی آشتیانی در دو بخش عمومی و تخصصی در تابستان 98 و با حضور مدیران ارشد، دانشمندان و کارشناسان و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های پیشرو در جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

,

مقدمه‌ای بر تعریف و ضرورت تاریخ شفاهی پیشرفت، سیری در هنر و ادبیاتِ پیشرفت در ایران و جهان، تصویری هوایی از پیشرفت در ایران، مدیریت دانش، آسیب شناسی فرصت‌ها و تهدیدها در مساله پیشرفت و تجربه دنیا در حمایت فرهنگی از پیشرفت ‌محورهای این دوره مقدماتی خواهد بود.

,

مهلت ثبت نام در دوره مقدماتی تا تاریخ 10 مردادماه 98 تمدید شده است و علاقه‌مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 42795333 تماس گیرند. درضمن از افرادی که دوره فوق را به خوبی گذارنده باشند در حوزه تاریخ نگاری پیشرفت همکاری به عمل خواهد آمد.

,

نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت یادبود دکتر سعید کاظمی آشتیانی با همکاری شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشکده و پژوهشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه امام حسین(ع)، پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری، پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف، شبکه کانون‌های تفکر ایران و نشر الگو نگار پیشرفت در حسینیه هنر تهران برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
مهلت ثبت نام در نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت یادبود دکتر سعید کاظمی آشتیانی تا 10 مردادماه تمدید شد.