از توصیه برای توجه به ظرفیت‌ها تا وعده تحول فریدونکنار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سومین جلسه شورای اداری به همراه مراسم تکریم و معارفه شهردار فریدونکنار یکشنبه شب با حضور تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی امام جمعه فریدونکنار، محمدمهدی نصیری فرماندار، مصطفی شیاری رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات اردوگاه شهید رجایی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

محمدمهدی نصیری فرماندار فریدونکنار در ابتدای این مراسم اظهار کرد: یکی از مهمترین اتفاقاتی که درحال حاضر در آن به سر میبریم سالروز عملیات مرصاد است و امروز هم شاهد فجایع غیرانسانی این گروه هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه پیوند گروه منافقین با بولتون، نتانیاهو و نخست وزیر جدید انگلیس موجب شده تا به صورت جدی‌تر این موضوع را دنبال کنیم، خاطرنشان کرد: وقتی جنگ پایان گرفت سازمان منافقین تهی‌شدگی را در خود احساس کرد و این تهی‌شدگی باید از جایی بیرون می‌زد که موجب توهم حفره شد.

,

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: منافقین در توهم حفره به این فکر بودند که کشور فقط یک نیرو دارد در مرزها و پشت جبهه خالی شده و این درحالی بوده که تئوری حضرت امام (ره) بر محور »همه باهم و مردم همیشه درصحنه بوده« است و همین امر هم موجب شکست دشمن در عملیات مرصاد شد.

,

نصیری با بیان اینکه در فضای جنگ اقتصادی قرار داریم، یادآور شد: این جنگ‌ها نو به نو در طول چهل سال بر کشور ما تحمیل شده است.

,

این مسئول تاکید کرد: باید قدردان زحماتی که برای این انقلاب کشیده شده باشیم و همه باید باهم باشیم چراکه اگر اتفاقی و پیروزی هم برای این کشور افتاده به خاطر همین امر بوده است.

,

 

,

مسئولان هوای محرومان را بیشتر داشته باشند

, مسئولان هوای محرومان را بیشتر داشته باشند, مسئولان هوای محرومان را بیشتر داشته باشند,

حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی امام جمعه فریدونکنار نیز در این جلسه اظهار کرد: یکی از توصیه‌های امام علی(ع) به مالک اشتر برای تصدی مصر این بود که هر مدیری نیاز به مشاوران دارد تا کارها به نحو احسن انجام شود و توصیه ایشان این است که افرادی را برای این امر برگزینند که دارای تجربه و تخصص باشد و از روابط و رفیق بازی پرهیز کنید.

,

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از آسیب‌هایی که در ادارات و مسائل شهری شاهد هستیم این است که برخی افراد در سرجای خود نیستند.

,

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: انسان‌های باتقوا از دست‌اندازی در اموال شرم دارند و قوانین نظام اسلامی را رعایت می‌کنند و مسئولان باید بنابر توصیه مقید به دین باشند.

,

جلالی تاکید کرد: برگزاری جلسه عمومی و بازگویی عملکرد به مردم باید به صورت فصلی برگزار شود و این امر موجب می‌شود که مردم بدون هیچ واسطه حرف خود را با مسئولان در میان بگذارند و همچنین موجب شفاف‌سازی است.

,

وی افزود: مسئولان باید با محرومین مدارا کنند و کسانی که ضعیف هستند و منبع درآمد خوبی ندارند کارشان را راه بیاندازند بطور مثال کسی که برای ماده ۱۰۰ باید جریمه به شهرداری بدهد و توان پرداخت آن را ندارد شهرداری مدارا کند و البته شهرداری باید از راه مناسب درآمدزایی داشته باشد.

,

امام جمعه فریدونکنار اظهار کرد: بنابر توافقی که با نماینده مجلس و فرماندار صورت گرفت اجازه اینکه کارگران افغانی به مدت یک ماه در کارخانه‌های شالیکوبی بمانند تا کشاورزان آسیب نبینند.

,

جلالی با اشاره به اینکه مسئولان باید بروز باشند تا کارها تلمبار نشود گفت: سنت‌های حسنه باید حفظ شود و باتوجه به اینکه سر سفره شهدا نشسته‌ایم باید در حفظ آرمان‌های آنان تلاش کنیم.

,

وی با بیان اینکه شهرداری در زیباسازی شهر اقدامات لازم را انجام دهد خاطرنشان کرد: نشاط فقط در موسیقی نیست و باید تلاش شود تا در زمینه مدیریت شهری و تاسیس پارک ها اقداماتی صورت گیرد تا شاهد نشاط اجتماعی باشیم.

,

لزوم استفاده از ظرفیت‌های فریدونکنار

, لزوم استفاده از ظرفیت‌های فریدونکنار, لزوم استفاده از ظرفیت‌های فریدونکنار,

سیدمحمد محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری مازندران نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: مدیریت در نظام جمهوری اسلامی مانند یک مسابقه دو امدادی است و از فردی به فرد دیگر انتقال پیدا می‌کند.

,

وی خاطرنشان کرد: کار شهرداری‌ها بسیار سخت است که همه باهم باید در کنار شهردار جدید باشند تا شهر پیشرفت کند و اختلافات کنار گذاشته شود.

,

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری مازندران تصریح کرد: شهر یک موجود زنده است که رشد و نمو دارد و درحال حرکت است که نیاز به مراقبت جسمانی و روحی دارد و باتوجه به اینکه فریدونکنار شهر کوچکی است شهرداری باید در کنار مردم باشد و مردم این امر را حس کنند.

,

محمدی تاکامی ادامه داد: مراقبت از بیت‌المال و انجام وظیفه از مسائل روتین مسئولان است اما مدیران باید قدردان نعمت منسئولیت باشند که خداوند به ما عطا کرده است.

,

وی تاکید کرد: فریدونکنار دارای قابلیت‌های زیادی است که با وجود بندر شرایط اقلیمی خاص دریا و پرندگان مهاجر ظرفیت خوبی را برای این شهر به وجود آورده است که می توان در دنیا آن را مطرح کرد.

,

این مسئول گفت: شهردار باید خود را از مسائل خرد شهری جدا کند و به مسائل بلندمدت و به دنبال ایجاد ارتباط با مسئولان ارشد استان و کشور باشد تا طرح‌های کلان را در شهر اجرا کند.

,

محمدی تاکامی با اشاره به اینکه اگر شهرداری به مسائل خرد بپردازد دچار روزمرگی می‌شود خاطرنشان کرد:  باتوجه به اینکه منابع مالی کمی در اختیار است شهرداری‌ها باید به سمت جذب سرمایه گذار حرکت کنند.

,

 

,

بدون همدلی مشکلات برطرف نمی‌شود

, بدون همدلی مشکلات برطرف نمی‌شود, بدون همدلی مشکلات برطرف نمی‌شود,

محمدعلی آزادی شهردار جدید فریدونکنار نیز در پایان این مراسم اظهار کرد: فریدونکنار دارای عقب ماندگی‌هایی است که باید تلاش برای رفع آن صورت گیرد و بدون همدلی این مشکلات برطرف نمی شود.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر با اخلاص و نیت خیرخواهانه و خدمت به بندگان خدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم خداوند به کار آدم برکت می‌دهد.

,

شهردار جدید فریدونکنار تصریح کرد: تمام توان خود را به کار خواهم بست تا آنچه که شهر ما و مردم مظلوم شایسته آنچه هستند را ادا کنم؛ من برای نوکری مردم شهر آمده‌ام و این را ثابت خواهم کرد.

,

آزادی با اشاره به اینکه امیدوارم شهری دارای جسم و روح سالم و بانشاط داشته باشیم‌. گفت: امروز روز دحوالارض است که دحو به معنی تکاندن و گسترانیدن است و امیدوارم من هم بتوانم فریدونکنار را تکان دهم.

,

حمید بخشی شهردار سابق فریدونکنار در اردیبهشت امسال به دلیل وجود دوقطبی در بین اعضای شورای شهر و مانع تراشی فراوان از مسئولیت خود استعفا داد و محمدعلی آزادی در خرداد ماه امسال با سه رای موافق و دو رای مخالف اعضای شورای شهر به عنوان شهردار فریدونکنار انتخاب شد.

,

انتهای پیام/

]
سومین جلسه شورای اداری به همراه مراسم تکریم و معارفه شهردار فریدونکنار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.