"صدای عاشورایی ایران"، به آسمان رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، در پیام مجمع نمایندگان اردبیل در مجلس هشتم آمده است: این  از سر اتفاق  و حادثه نیست که چهل روز مانده به عاشواری حسینی، بلبل خوش نوای حسینی از مراسم میهمانی امام جوادالائمه، به سوی دیار ابدی پر می کشد و جامعه حسینی اردبیل، ایران و جهان تشیع را داغدار و سوگوار خویش می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
 
,
در ادامه پیام امده است: وداع با محمدی باقر منصوری پرشور و شیفته آستان امامت و ولایت، برای هیچ ایرانی دلداده ای آسان نخواهد بود. او نماد ارادت تمام عیار به عاشورا و افسانه ای از آینده تاریخ بود؛ آینده ای که ظهور موعودش را در حلقه جوانانی همچون منصوریها، پایکوبی خواهد کرد.
,
 
,
در پایان این پیام نیز آمده است: بدین وسیله آسمانی شدن "صدای عاشورای ایران" را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، نماینده محترم ولی فقیه و نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری و نیز  امت حسینی اردبیل، ایران و جهان تشیع تسلیت گفته و برای همه سوگواران، مخصوصا خانواده داغدارش صبر جمیل آرزومندیم.
,
 
,
این پیام تسلیت به امضای حجت الاسلام سید کاظم موسوی، جواد صبور، قاسم محمدی، بشیر خالقی، یونس اسدی، وکیل سپه و ولی اسماعیلی، نمایندگان استان اردبیل در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی رسیده است.
,

 

,

انتهای پیام/

]
مجمع نمایندگان اردبیل در مجلس هشتم در پیامی، درگذشت حاج محمد باقر منصوری، مداح سرشناس اردبیلی را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و نیز امت حسینی اردبیل و ایران تسلیت گفت.