آغاز راهپیمایی «جمعه جنایت وادی الحمص» در نوار غزه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه الجزیره، شصت و نهمین راهپیمایی بازگشت با شعار جنایت وادی الحمص با مشارکت مردم غزه در حال برگزاری  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هیئت عالی ملی راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره در بیانیه ای قشرهای مختلف مردم فلسطین را به مشارکت در شصت و نهمین راهپیمایی بازگشت با عنوان جمعه جنایت واد الحمص دعوت کرده بود.

,

هیئت عالی ملی راهپیمایی بازگشت، راهپیمایی امروز را در حمایت از مردم منطقه صورباهر در قدس اشغالی که منازلشان به دست صهیونیست‌ها تخریب شده، جمعه «جنایت وادالحمص» نامیده بود.

,

این هیئت بر اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی های بازگشت در شرق نوار غزه که عصر امروز جمعه برگزار می شود، تاکید کرده بود.

,

هیئت عالی ملی راهپیمایی های بازگشت تاکید کرده بودملت فلسطین در معرض عملیات بیرون رانده شدن از سرزمین و پاکسازی نژادی هدفمند و تجاوزگری وحشیانه صهیونیستی آمریکایی مستمر قرار دارد که هدف از این هجمه از بین بردن آثار و نشانه های شهر مقدس قدس و از بین بردن هویت عربی اسلامی آن است.

,

این هیئت تصریح کرده بود راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره که وارد شصت و نهمین هفته پیاپی خود شده است، همچنان با ماهیت مسالمت آمیز مردمی خود ادامه خواهد یافت.

]
مردم منطقه تحت محاصره نوارغزه امروز در یکی دیگر از راهپیمایی‌های بازگشت با عنوان جمعه جنایت وادی الحمص شرکت کرده‌اند.