جزئیات جشن روز خبرنگار در زنجان تشریح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف ناصر در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جشن روز خبرنگار همزمان با 17 مرداد از ساعت 17:30 در مرکز همایش های بین المللی روزبه زنجان همچون سال های گذشته برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه آیین پاسداشت روز خبرنگار همزمان با مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری برگزار می شود، افزود: برگزیدگان جشنواره مطبوعات زنجان اعلام می شود.

,

این مسئول با اشاره به اینکه داوری آثار به اتمام رسیده است و آماده ارسال از مرکز است، افزود: خوشبختانه اتفاق خوب این جشنواره انتخاب برگزیدگان تیتر در دو بخش مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری است.

,

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان ادامه داد: در سال های گذشته تنها بخش مصاحبه و گزارش به صورت مجزا داوری می شد که به دلیل ارسال آثار خوب در بخش تیتر،این بخش نیز جدا داوری شد.

,

ناصر با اشاره به تجلیل از یکی از پیشکسوتان مطبوعات زنجان در این برنامه، گفت: ذبیح الله شاهمحمدی به عنوان پیشکوست مطبوعات، نویسنده و پژوهشگر در این برنامه به پاس فعالیت در این عرصه تجلیل می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: وی از خبرنگاران استان زنجان است که در 28 مرداد در یکی از نشریات زنجان فعال بوده و گزارش واقعه را نوشته است.

,

این مسئول از سخنرانی استاندار و مدیرکل امور وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این برنامه خبرداد و گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره از دیگر سخنرانان این مراسم هستند.

,

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به داوری آثار پنجمین جشنواره مطبوعات زنجان از سوی پنج داور مطرح کشور،افزود: امیدواریم این داوری نیز حداکثر رضایت خبرنگاران را به دنبال داشته باشد.

,

وی با اشاره به ارسال 200 اثر در نخستین دوره این جشنواره از سوی اصحاب رسانه، بیان داشت: در سال دوم این جشنواره 403 اثر،سال سوم 365 اثر و در سال گذشته 345 اثر به این جشنواره ارسال شد.

,

این مسئول از ارسال 324 اثر به این جشنواره در سال جاری خبر داد و گفت: وضعیت بد نشریات در سال گذشته موجب کاهش ارسال آثار به این جشنواره شده است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس خانه مطبوعات استان زنجان جزئیات جشن روز خبرنگار،17 مرداد را در زنجان تشریح کرد.