اولین جشنواره ورزش محلات شیرین سو برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اعلام خبر برگزاری جشنواره ورزش محلات در شیرین سو اظهارکرد: این جشنواره در چهار رشته ورزشی شامل مسابقات فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون و دارت برگزار خواهد شد و در پایان مسابقات از تیم ها و نفرات برتر تجلیل بعمل می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

موسوی در ادامه با تشریح نحوه اجرای این مسابقات افزود:این جشنواره به صورت محلی و در قالب مسابقات تیمی و انفرادی برگزار میشود و ساکنین محلات مختلف سطح شهر میتوانند با هم محله ای های خود وارد این رقابت ها شوند.

,

شهردار شیرین سو هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش حس تعلق شهروندان به محل سکونت خود، ایجاد همدلی در میان محلات شهر، پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، ایجاد نشاط و سرگرمی و مقابله با آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

,

وی با اشاره به اهمیت تعاملات اجتماعی شهروندان در حس تعلق به محله گفت: حلقه مفقوده محلات امروزی شهرها، عدم ارتباط و تعامل ساکنین آن با یکدیگر هست و مدیریت شهری برای احیای این امر اهتمام دارد.

,

موسوی ورزش محلات را یکی از راهکارهای ایجاد حس تعلق در محلات دانست و گفت: ورزش محلات با ایجاد نشاط و سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت میتواند نقش بسزایی را در کاهش آسیب های اجتماعی نیز ایفا کند.

,

شهردار شیرین سو در پایان خاطر نشان کرد: این جشنواره در تمامی رشته های ورزشی به صورت رایگان برگزار میشود و از علاقمندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و شرکت در مسابقات ورزش محلات از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۸ مرداد ماه به واحد فرهنگی شهرداری شیرین سو مراجعه کنند و یا با شماره تماس های قید شده در فراخوان جشنواره تماس بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
شهردار شیرین سو از برگزاری اولین جشنواره ورزش محلات این بخش در دو بخش بانوان و آقایان و چهار رشته ورزشی توسط شهرداری و مجموعه ورزشی امام علی (ع) خبر داد.