38 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های شهری در اردبیل هزینه می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، مسعود امامی یگانه معاون عمرانی استانداری اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از دیدار با پژمان معاون عمرانی و بهسازی شهری وزیر راه و شهرسازی کشور خبرداد و گفت: در این دیدار بر اجرای به موقع و جذب اعتبارات مربوط به پروژه های بازآفرینی شهری در استان اردبیل به همه دستگاهها تاکید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی گفت: 38 میلیارد تومان اعتبار در سالجاری برای اجرای پروژه های مختلف شهری در اردبیل هزینه و جذب می شود. 

,

امامی یگانه در ادامه سخنان خود به دیدار با رجب صلاحی معاون امور شهرداری ها نیز اشاره کرد و گفت: در این دیدار پیگری های لازم جهت تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری های استان از جمله حمل زباله و  آتش نشانی نیز انجام شد.

,

وی افزود: اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به شهرداریها، برگزاری دوره آموزشی سرمایه گذاری در استان، اختصاص اعتبارات عمرانی برای شهرداریها، بازسازی ناوگان حمل ونقل شهری، ساماندهی پرسنل و نیروی انسانی در شهرداریها از اهم موارد مطرح شده در این ملاقات بود.

,

انتهای پیام/ج

]
معاون عمرانی استانداری اردبیل با بیان اینکه 38 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های شهری در اردبیل هزینه می شود گفت: اقدامات لازم برای تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری های استان نیز در حال انجام است.