رونق تولید زمانی صورت می گیرد که قاچاق وجود نداشته باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حسین دهکی، فرمانده مرزبانی هرمزگان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: در عصر حاضر که دنیای ارتباطات و اطلاعات به شمار می رود و اگر از اطلاعات عقب بمانیم از کل زندگی عقب مانده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده مرزبانی هرمزگان ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار تصریح کرد: بیان واقعیت و پیگیری خستگی ناپذیر، عدالت در کارها، امانت داری، جهت دهی به افکار عمومی و بازگویی مسائل و مشکلات مردم و مطالبه گری از مسئولان از مهمترین رسالت خبرنگاران است.

,

دهکی با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینا و زبان صادق مردم هستند، گفت:با انتشار اخبار دست بسیاری از مجرمان بسته می‌شود؛ تنها نیروهای نظامی امنیت ایجاد نمی کنند بلکه تمام ملت به خصوص اصحاب رسانه باعث ایحاد امنیت در جامعه هستند.

,

وی با بیان اینکه رونق تولید زمانی صورت می گیرد که قاچاق وجود نداشته باشد، عنوان کرد: 17سازمان در کل کشور برای مبارزه با قاچاق باید کار کنند که متاسفانه بسیاری از آنها اقداماتی را انجام نمی دهند و خبرنگاران باید این موضوع را به صورت ویژه پی گیری کنند.

,

فرمانده مرزبانی هرمزگان استانی با بیان اینکه هزار و 100 کیلومتر مرز آبی در هرمزگان وجود دارد، بیان کرد:  بیش از 10 هزار شناور اعم از لنج، قایق هاو... در استان موجود است و  60 درصد مبادلات تجاری کشور در هرمزگان انجام می‌شود.

,

دهکی عنوان کرد: هر سازمانی که در کارهای خود کوتاهی کند سرریز جرائم آن در حوزه نیروی انتظامی پیش خواهد آمد.

,

وی با بیان اینکه منطقه کلاهی و کرگان مسائلی دارند که در زمان کوتاه حل نمی‌شوند، گفت: حجم کار در آن مناطق بسیار زیاد است و قاچاق سوخت لنجی صورت نمی گیرد اما با شناورهای کوچک کار قاچاق سوخت را پیش گرفته‌اند، در این زمینه دو طرح مشترک با فرماندهی انتظامی انجام دادیم.

,

تبیین مرز و قاچاق برای مردم به ویژه ساحل نشینان و صیادان از طریق رسانه ها و مطالبه گری رسانه ها از دستگاه ها برای مبارزه همه جانبه با قاچاق و همکاری در تحقق امنیت پایدار مرزی، تاکید بر رعایت حریم مرزی ساحل نشینان و صیادان، تلاش برای انعکاس مشکلات مردم در حوزه معیشت و تاکید بر سرمایه گذاری بومی از خواسته های فرمانده مرزبانی هرمزگان از اصحاب رسانه بود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
فرمانده مرزبانی هرمزگان با بیان اینکه رونق تولید زمانی صورت می گیرد که قاچاق وجود نداشته باشد، گفت: 17سازمان در کل کشور برای مبارزه با قاچاق باید کار کنند که متاسفانه بسیاری از آنها اقداماتی را انجام نمی دهند و خبرنگاران باید این موضوع را به صورت ویژه پی گیری کنند.