حوزه نوشت افزار،از عرصه های مهم تهاجم فرهنگی دشمنان است/ نهادهای فرهنگی راه های نفوذ دشمن را ببندند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد گلی دبیر قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،استفاده از نوشت افزار های ایرانی توسط دانش آموزان و دانشجویان را خواستار شد و گفت: این کار مهم علاوه بر اینکه تقویت هویت ایرانی و اسلامی را در بر دارد باعث می شود خنثی شدن توطئه های دشمنان در بحث تهاجم فرهنگی نیز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

 وی حوزه نوشت افزار دانش آموزان را یکی از عرصه هایی دانست که دشمنان این انقلاب، آن را مورد تهاجم فرهنگی قرار می دهند و گفت: برای اینکه بتوان در مقابل این تهاجم غرب ایستاد باید راه های نفوذ آن ها را بست و یکی از این راه ها، استفاده دانش آموزان ایرانی از نوشت افزار های ایرانی و اسلامی است.

,

گلی با بیان اینکه کشور های غربی در طول سالیان متمادی هزینه های هنگفتی برای نفوذ فرهنگی به انقلاب اسلامی ما انجام داده اند تا بتوانند انقلاب و کشور را از درون متلاشی کنند،گفت: آنها با ایجاد و تزریق شخصیت های تخیلی و ساختگی غربی که هیچ واقعیتی با دنیای واقعی ندارند به ذهن دانش آموزان ایرانی می خواهند با کم رنگ کردن شخصیت های ملی و مذهبی ما را از طریق نفوذ در ذهن ها نابود کرده و علاوه بر از بین بردن الگوهای واقعی برای اینده سازان کشور، هویت ایرانی و اسلامی نوجوانان را نیز تضعیف کنند.

,

دبیر قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن اردبیل نقش نهاد های فرهنگی در زمینه تولید نوشت افزارهای ایرانی را یادآور شد و گفت: نهادهای فرهنگی ما باید بتوانند به گونه ای در جامعه تاثیر گذار شوند تا استفاده از لوازم و نوشت افزار های ایرانی اسلامی در جامعه نهادینه شود.

,

وی خواستار فرهنگ سازی استفاده از لوازم التحریر در ادارات و مدارس شد و گفت: در این میان نباید از نقش صدا و سیما و تاثیر گذاری آن روی افکار کودکان غافل شد. چراکه استفاده از لوازم تولید شده در داخلی علاوه بر تقویت هویت ایرانی  اسلامی ، باعث رونق اقتصادیو به حرکت در آمدن چرخ اقتصاد کشور، رونق تولید و کسب و کار در جامعه می گردد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
دبیر قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن اردبیل حوزه نوشت افزار دانش آموزان را یکی از عرصه هایی دانست که دشمنان این انقلاب، آن را مورد تهاجم فرهنگی قرار می دهند و گفت: برای اینکه بتوان در مقابل این تهاجم غرب ایستاد باید راه های نفوذ آن ها را بست.