اولین پروژه استاندارد سازی طرح جمع آوری بخاری های نفتی استان کرمان کلید خورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه در این رابطه گفت: اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان از سال ۹۲ شروع به استاندارد سازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی مدارس کرده ولی هنوز جای کار باقی مانده و مقرر شده تا با اجرای طرح جمع آوری بخاری های نفتی استاندارد سازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی بصورت کامل صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی اظهار داشت : سیستم های گرمایشی مدارس بصورت موتورخانه مرکزی می باشد و سعی کردیم منبع انرژی از کلاس ها خارج شود تا هیچ خطری دانش آموزان را تهدید نکند و پروژه مدرسه نجمیه شهر گلزار نیز بصورت موتور خانه مرکزی و سیستم گرمایش شوفاژ عمل می کند.

,

واعظی نژاد ادامه داد: پروژه مدرسه نجمیه شهر گلزار که اولین پروژه طرح جمع آوری بخاری های نفتی می باشد و با افتتاح این پروژه بخاری های نفتی دیگر مدارس نیز در ادامه اجرای طرح جمع آوری می شود و امیدواریم تا مهر ماه سال تحصیلی جدید بخاری های نفتی مدارس جمع آوری شود.

,

وی تصریح کرد: این پروژه از محل اعتبارات نوسازی مدارس با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ریال در ۵ فضای گرمایشی به بهره برداری رسید.

,

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان به پروژه دبستان امام حسن مجتبی (ع) شهر گلزار نیز اشاره ای کرد و توضیح داد: این پروژه از پروژه های طرح برچیده شدن مدارس خشت و گلی بوده و با تلاش همکاران و پیمانکار این پروژه امیدواریم مهر سال تحصیلی جدید فضای استاندارد و ایمن تحویل آموزش و پرورش بردسیر شود.

,

واعظی نژاد در رابطه با این پروژه تخریب و بازسازی خشت و گلی افزود: این مدرسه با ۶ کلاس درس و ۶۰۰ متر زیر بنا آموزشی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال ساخته می شود که ۱۲۰ نفر دانش آموز بدون دغدغه و نگرانی در این مدرسه تحصیل خواهند کرد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
اولین پروژه استاندارد سازی طرح جمع آوری بخاری های نفتی استان کرمان با حضور واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، فرماندار شهرستان بردسیر، رئیس آموزش و پرورش بردسیر در شهر گلزار دبیرستان نجمیه این شهر کلید خورد.