لزوم استفاده از ظرفیت‌های طبیعی جویبار برای توسعه گردشگری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید علی اسد پنج شنبه شب در نشست با جمعیت هیئت اندیشه ورزی شهرستان جویبار با بیان اینکه یکی از راه های رسیدن به توسعه و پیشرفت استفاده از ظرفیت های سمن ها است اظهار کرد: سمن ها متشکل از افراد با تجربه و دانش و  دارای سابقه اجرایی هستند که می توانند راه را برای رسیدن به توسعه تسهیل کنند.

وی یکی از مشارکت های خوب سمن ها را برگزاری نخستین جشنواره گل نرگس در شهرستان جویبار دانست.

فرماندار جویبار همچنین به شناسایی نخبگان جویباری در سراسر کشور اشاره و عنوان کرد: قطعاً با استفاده از ظرفیت های علمی و عملی نخبگان و دلسوزان جویباری می توان قدم های بزرگ و مهمی برای این شهرستان گرفت.

اسد بر جذب گردشگر با استفاده از  ظرفیت های طبیعی شهرستان تأکید کرد و گفت: سواحل بکر و آببندان های فراوانی در جویبار وجود دارد که می تواند به توسعه اقتصاد گردشگری در این شهرستان محقق شود.

وی همچنین از جهادکشاورزی جویبار خواست شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران در بخش صنایع تبدیلی تسهیل کند.

عزت الله ذبیحی مدیر جمعیت هیئت اندیشه ورز جویبار در این جلسه گفت: این جمعیت فقط به دنبال توسعه و پیشرفت شهرستان جویبار و از ظرفیت خوبی در بخش های علمی و اجرایی برخوردار است.

وی افزود: جشنواره گل نرگس با ایده کمیته کشاورزی این جمعیت مطرح و با کمک بی نظیر دستگاه های اجرایی به ویژه فرمانداری و جهادکشاورزی این شهرستان برگزار شد.

مدیر جمعیت هیئت اندیشه ورزی جویبار تصریح کرد: جشنواره گل نرگس بهانه ای برای معرفی و شناسایی دیگر ظرفیت های بخش کشاورزی شهرستان جویبار بود تا با توجه به این پتانسیل زمینه افزایش سطح کشت و اشتغالزایی در این بخش نیز محقق شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
فرماندار شهرستان جویبار بر جذب گردشگر با استفاده از ظرفیت‌های طبیعی این شهرستان تأکید کرد و گفت: سواحل بکر و آب‌بندان‌های فراوانی در جویبار وجود دارد که می‌تواند به توسعه اقتصاد گردشگری در این شهرستان محقق شود.