ترس تاجگردون از مناظره با زراعت کیش
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‎احمد موسویپس از دعوت فراگیر رسانه‎های هم‎استانی از جمله صبح زاگرس بر برقراری یک مناظره با موضوع اقتصاد و اشتغال بین دو فرد آشنا به مسائل اقتصادی، نهایتا زراعت کیش با انتشار بیانیه ای به این موضوع واکنش نشان داد و عملا چراغ سبز خود را روشن کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , ,

در این بین در همایشی که چند روز قبل به نام روز خبرنگار در گچساران برگزار شد، غلامرضا تاجگردون این مناظره را که تماما اقتصادی بود، را سیاسی خواند و گفت در بحبوبه انتخابات به آن پاسخ میدهم و عملا فرار رو به جلو را در دستور کار قرار داد.

,

حال آنکه خیلی‎ها وی را فرد اول ناظر بر حوزه اقتصاد ایران حساب میکنند، اما اینکه علت چیست و چرا اینگونه تاجگردون با ترس از مناظره با زراعت کیش صحبت کرد، روی سخنی است که همگان دوست دارند علت آنرا بدانند.

,

چرا در حالیکه در نظام جمهوری اسلامی مسئولین می بایست در قبال مردم و کارشناسان پاسخگو باشند و حرفشان را بشنوند، اینگونه با ادبیات قلدر مآبانه صحبت می شود؟

,

اگر اشراف و اطلاعات شما و همچنین برنامه شما در این زمینه کافی و بدون عیب و نقص است به میدان مبارزه گام نهید و از کرده هایتان دفاع کنید؟

,

زمان گفتن ادبیات "در کفش بمانید" و "من هستم" تمام شده است، الان زمان گفتن ادبیات من پاسخگو هستم رسیده است، مردم حق دارند بدانند مسئولیین اقتصادی ایران چه برنامه هایی را برای اقتصاد کشورشان در پیش گرفته اند؟

,

چه بسا از پس همین مناظره ها نکات کارشناسی بیرون آمد و خود طرح و لایحه شد و چاره از گره اقتصاد باز کرد؟

,

من به‎عنوان یک فرد مستقل و بدون هیچگونه گرایش سیاسی میگویم، که البته زمانی هم طرفدار شما بودم، به میدان آیید و تن به این مناظره نفر به نفر دهید و چاره از کار مردم وا کنید.

,

انتهای پیام/

]
حال آنکه خیلی ها وی را فرد اول ناظر بر حوزه اقتصاد ایران حساب میکنند، اما اینکه علت چیست و چرا اینگونه تاجگردون با ترس از مناظره با زراعت کیش صحبت کرد، روی سخنی است که همگان دوست دارند علت آنرا بدانند.