افزایش تولید 400 هزار تن کنستانتره با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه در کرمان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران گفت: بنا به مصوبه مجمع عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران بخشی از سود سال مالی 97 به افزایش سرمایه اختصاص می‌باید که هم‌اکنون در حال انجام امور قانونی و تهیه گزارش‌های توجیهی و کسب مجوزهای لازم از سازمان بورس هستیم و امیدواریم حداکثر تا سه‌ماه آینده عملیاتی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران با تأکید بر این‌ که در زمان طلایی برای توسعه قرار داریم گفت: یکی از مطمئن‌ترین و سهل‌ الوصول‌ترین راه‌ها برای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ در شرایط فعلی کشور افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته است.

,

به گفته سعد محمدی افزایش سرمایه شرکت مس از محل سود انباشته حداقل 30 درصد خواهد بود تا با تزریق منابع مالی بیشتر به طرح‌های توسعه، زمان بهره‌برداری آنها کوتاه‌تر شود.

,

مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران با تأکید بر این‌که در 5 سال گذشته، شرکت‌های معدنی دنیا در بخش تولید کنسانتره سرمایه‌گذاری کرده‌اند عنوان کرد: شرکت مس مطابق با الگوهای توسعه در شرکت‌های معدنی دنیا، سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش اکتشافات و افزایش ظرفیت کنسانتره را به‌عنوان نقشه راه‌ خود ترسیم کرده است.

,

وی افزود: بهره‌برداری از طرح‌های توسعه درآلو، دره‌زار و چاه فیروزه سه طرح مهمی هستند که با بهره‌برداری از آنها حداقل 400 هزار تن به ظرفیت کنسانتره شرکت مس افزوده می‌شود.

,

سعد محمدی ابراز داشت: بدون شک باید طی 5 سال آینده مسیر توسعه در شرکت مس باید با سرعت بیشتری طی شود تا از گردونه رقابت جهانی جا نمانیم.

,

مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران با اشاره به افزایش 30 درصدی مصرف خودروهای الکتریکی طی سال‌‌های آینده و سرمایه‌گذاری 4 تریلیون دلاری کشورهای بزرگ دنیا در زیر‌ساخت‌ها تاکید کرد: همه این موارد شواهدی محکم هستند که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری در صنعت مس سود خوب و مطمئنی را در آینده نصیب سهامداران می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران گفت: بهره‌برداری از طرح‌های توسعه درآلو، دره‌زار و چاه فیروزه سه طرح مهمی هستند که با بهره‌برداری از آنها حداقل 400 هزار تن به ظرفیت کنسانتره شرکت مس افزوده می‌شود.