یکی از مدیران مرکز کارشناسان دادگستری اصفهان بازداشت شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اعلام رسمی منابع آگاه یکی از مدیران ارشد مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان روز گذشته توسط دستگاه‌های نظارتی قوه‌قضاییه دستگیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
فرد مذکور به دلیل تخلفات گسترده مالی در حوزه فعالیت و چندین عنوان اتهامی برای طی کردن مراحل رسیدگی به پرونده بازداشت شد.
,
 
,
این دستگیری در پی شکایات متعدد مردمی توسط نهاد نظارتی دادگستری اصفهان صورت گرفته است.
,
 
,
به نظر می‌رسد برخورد قاطع دادگستری اصفهان با این مدیر متخلف در یکی از مجموعه‌های تحت نظارت دادگستری در پی اقدامات قاطع و وعده رئیس قوه قضائیه برای برخورد با مفاسد درون این قوه بوده است.
,
 
,
محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان از مدیرانی است که در دوران تازه دستگاه قضا و در بدو ورود به این مسؤولیت و در اظهارنظرهای خود تأکیدات زیادی بر این نوع پیگیری‌ها داشته است.
,
 
,
حبیبی چند سال پیش تصدی جایگاه دادستان مرکز استان اصفهان را به عهده داشت و توانست پرونده‌های بسیار حساس در سطح ملی را به نتیجه برساند؛ بر همین اساس و با توجه به سوابقش انتظار می‌رود طی چند ماه آینده تحولات بیشتری در دادگستری اصفهان اتفاق بیفتد؛ البته این کار بسیار سخت و طاقت فرسا به نظر می‌رسد و آزمون مهمی برای تشکیلات قضایی استان اصفهان به حساب می‌آید.
,
 
,
کارشناسان قضایی معتقدند تشکیلاتی که اصلاح و مبارزه با فساد را از درون خودش شروع کند یقیناً می‌تواند درصد بالایی از اعتماد عمومی را برای ادامه مسیر و نهایتاً پاکسازی جامعه به دست آورد تا قوه قضائیه ملجأ و پناهگاه ستمدیدگان باشد.
,
 
,
 انتهای پیام/
]
یکی از مدیران ارشد مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان روز گذشته دستگیر شد.