احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی توسط سپاه در آذربایجان غربی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ محمد تقی اوصانلو در مراسم افتتاحیه ۳۲۰۰ پروژه عمرانی و ۱۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران که در حسینیه ثارالله ارومیه آغاز به کار کرد، اظهار داشت: قرارگاه حمزه(ع) با هماهنگی و همکاری دستگاه‌ های مختلف نسبت به ارائه خدمات جهادی به مردم مناطق محروم آذربایجان غربی اقدام می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی در خصوص محرومیت زدایی هدف اصلی از این خدمات رسانی به مردم محروم است.

,

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)‌ گفت: احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی با همکاری بهزیستی استان از مردادماه آغاز شده است و حمایت از بیماران و نیز کمک به ایتام از دیگر طرح هایی است که توسط معاونت مردمیاری و محرومیت زدایی قرارگاه در دست اجرا است.

,

سردار اوصانلو تاکید کرد: قرارگاه حمزه متاثر از شرایط جغرافیایی و اقلیمی دارای اهمیتی راهبردی است و قرارگاه حمزه و نیروی زمینی سپاه با ایفای نقش بی بدیل در حوزه های سخت و نرم با حفظ تمامیت ارضی و ملی رسیدن به اوج صلابت و اقتدار را ره آورد خود کرده است.

,

وی ادامه داد: قرارگاه حمزه با بهره مندی از توان و اعتبارات موجود و با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین اقدامات ارزشمند و جهادی را به منصه ظهور و بروز رسانده که از جمله آن ها ۳۲۰۰ پروژه عمرانی و ۱۲۵۰ پروژه که همه این ۱۲۵۰ پروژه احداث خانه برای محرومین است.

,

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) مرمت مدارس، راهسازی و پل سازی را از جمله این پروژه ها عنوان کرد و گفت: اجرای ۵ پروژه کلان در قالب طرح کرامت در حاشیه شهرهای ارومیه، خوی و مهاباد، احداث ۱۲۰ پروژه با پوشش ۲۰۰ روستا اعم از بیمارستان صحرایی و پروژه های مختلف حمایت از زنان سرپرست خانوار، حمایت مالی از ایتام و بیماران صعب العلاج از دیگر برنامه های محرومیت زدایی در استان است.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی با همکاری بهزیستی آذربایجان غربی از ابتدای مردادماه آغاز شده است.