گروه‌های جهادی کمک‌رسان نظام مقدس اسلامی در رفع محرومیت هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: اجرای برنامه های سازندگی و محرومیت زدایی یکی از شاخص ترین برنامه های بسیج در تمام حوزه هاسنت که همواره با عزم جهادی در این راستا قدم برداشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,


وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی کمک‌رسان نظام مقدس اسلامی در راستای رفع محرومیت هستند افزود: همسویی و حرکت در جهت اهداف سند چشم انداز، توانمند سازی روستاییان در بخش اقتصاد مقاومتی از جمله اهدافی بوده که گروه های جهادی به آنها توجه داشته و توانسته در رفع محرومیت گام های اساسی را انجام دهند.

,
,

 

,


وی گفت: گروه های جهادی بسیج همواره در راستای امیدبخشی، ایجاد نشاط و روحیه در مناطق محروم، روستایی، صعب العبور و حاشیه تلاش بسیاری دارند؛ آنها به مناطق محروم می روند تا بذر امیدواری را در دل‌ها بکارند و با فعالیت‌های جهادی خود رنگ و بوی تازه‌ای به این مناطق ببخشند.

,
,

 

,


به گفته ی امام جمعه سنندج؛ گروه های جهادی مژده آینده ای بهتر برای کشور هستند و به عنوان پیشران انقلاب، تفکر جهادی را در میان مردم و دستگاه های اجرایی نهادینه می‌کنند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه سنندج با بیان اینکه گروه‌های جهادی کمک‌رسان نظام مقدس اسلامی در راستای رفع محرومیت هستند گفت: همسویی و حرکت در جهت اهداف سند چشم انداز، توانمند سازی روستاییان در بخش اقتصاد مقاومتی از جمله اهدافی بوده که گروه های جهادی به آنها توجه داشته و توانسته در رفع محرومیت گام های اساسی را انجام دهند.