اگر امکانات لازم در اختیار جهادگران بسیجی باشد، ایرانی آباد خواهیم داشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار احسان‌اله رضاپور در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر بحث‌های خدمت‌رسانی و فعالیت گروه‌های جهادی داشتند و همچنین در دیدارهای اخیر که با ایشان داشتیم بر فعالیت هسته‌های خدمت‌رسانی تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به این‌که رهبری تعبیر تصویر واقعی کشور را برای جهادگران داشتند، ادامه داد: بسیاری از کارهای بزرگ در پیچ و خم و بروکراسی‌های اداری مانده و مغز کلام برخی آقایان نمی‌شود و نمی‌توانیم است.
,
 
,
وی افزود: گروه‌های جهادی نشان دادند که با کمترین امکانات و کمترین هزینه‌ها می‌توان بزرگترین کارها را انجام داد؛ در حال حاضر باید به درون نگاه کنیم نه این‌که به بیرون نگاه داشته باشیم.
,
 
,
رضاپور تصریح کرد: نگاه به درون یعنی از توانمندی‌های خود استفاده کنیم.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در ادامه خاطر نشان کرد: در جریان سیل‌های اخیر دیدیم که گروه‌های جهادی در این مقوله ورود پیدا کردند و کار را با تلاش شبانه‌روزی پیش بردند.
,
 
,
وی همچنین گفت: موضوعی که رهبری هم مطرح کردند این است که باید با نگاه به درون و توانمندی داخلی و در دستور کار قرار دادن اقتصاد مقاومتی کارها را انجام بدهیم.
,
 
,
این مسئول اجرائی استان در بخش دیگری از گفتگوی خود ابراز داشت: بسیاری از پروژه‌ها بر زمین می‌ماند و انجام نشدن پروژه‌ها را به بودجه گره زده و همیشه می‌گویند بودجه نیست و نمی‌شود کار کرد؛ در حالی‌که ما بهترین پتانسیل را در کشور در دل نیروهای خدوم و نیروی انسانی گروه‌های جهادی داریم.
,
 
,
رضاپور گفت: جهادگران مشتاق خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی هستند، اما اگر آن امکاناتی که لازم است را در اختیار داشته باشند کارهای بسیار بزرگی انجام می‌دهند و در واقع ایرانی آباد خواهیم داشت؛ چرا که در حقیقت جهادگران تصویر واقعی از کشور را به نمایش می گذارند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در پایان معتقد بود: رهبری هم چنین نگاهی داشتند که باید نیروهای جهادی و همه مردم اعم از مسئول و غیر مسئول ورود پیدا کنند و تصویر واقعی از اقتصاد مقاومتی را نشان بدهند تا بتوانیم تمام مشکلات را از سر راه برداریم و در واقع پیشرفت حاصل کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: اگر جهادگران آن امکاناتی که لازم است را در اختیار داشته باشند کارهای بسیار بزرگی انجام می‌دهند و در واقع ایرانی آباد خواهیم داشت.